Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: امروز با ورود تجهیزات جدید جنگ الکترونیک ما قادر خواهیم بود حتی سیگنال‌های خاموش و ارتباطات داخلی دشمن را هم رصد کنیم.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در آیین الحاق تجهیزات موشکی به این نیرو که با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح برگزار شد، ازاین مراسم به عنوان پنجمین آیین الحاق تجهیزات به نیروی دریایی سپاه در سال ۱۳۹۹ نام برد و اظهار کرد: امروز بخشی از توان موشکی ما که از قابلیت ها و ویژگی های برترساز عرصه نبرد برخوردار بوده و با بهره گیری از توان و ظرفیت های متخصصان داخلی طراحی و تولید شده است؛ وارد بخش عملیاتی و یگان رزم نیروی دریایی سپاه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سامانه های الحاقی قابلیت شلیک دقیق از عمق و محل‌های پدافند غیرعامل، شلیک ۳۶۰ درجه، در حال حرکت، پرتاب مین در بردهای مختلف و قدرت مقابله با جنگ الکترونیک داشته و برد و توان تخریب آنها نسبت به گذشته ارتقا یافته است.

دریادار تنگسیری با اشاره به الحاق تجهیزات جنگ الکترونیک به نیروی دریایی سپاه، ادامه داد: امروز با ورود این تجهیزات ما قادر خواهیم بود حتی سیگنال‌های خاموش و ارتباطات داخلی دشمن را هم رصد کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: این سامانه های موشکی که به دست توانمند متخصصان ایرانی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مراکز تحقیقاتی سپاه و خودکفایی نیرو و شرکت های دانش بنیانطراحی و ساخته شده اند امروز همزمان با ایام ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار به یگان رزم نیروی دریایی سپاه الحاق می شود.

دریادار تنگسیری در پایان با تاکید بر اینکه روند ارتقای توان رزم نیروی دریایی سپاه در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و راهبرد قوی شدن تداوم خواهد داشت گفت: ما سربازان ولایت و ملت ایران تا پای جان بر عهد سربازی خود هستیم و اگر دشمنان بخواهند تعرضی کنند ضربه مهلکی به آنها خواهیم زد.

منبع: فارس

کد خبر 481563

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرمانده نیروی دریایی سپاه قدرت موشکی ايران نيروی دريايی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پدافند غیر عامل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نیروی دریایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد