Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@13:33:23 GMT

ترافیک سنگین در مسیر آزادراهی بین تهران و قزوین

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۷۹۳۱

ترافیک سنگین در مسیر آزادراهی بین تهران و قزوین

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر در آزادراه تهران -کرج- قزوین، در برخی مقاطع ترافیک سنگین است، همچنین شاهد ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل گلشهر تا مهرشهر و محدوده وردآورد هستیم.

ایمان محرابی‌نیا در گفت‌وگو با فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود 800 دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* ترافیک سنگین بین تهران و قزوین و ترافیک نیمه سنگین در محور تهران-شهریار

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های شمال، اظهار کرد: ‌دوربین‌‌های نظارت تصویری تردد روان در محورهای فیروزکوه، ‌هراز و کندوان، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها ادامه داد: در محورهای تهران-شمال بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

محرابی نیا از بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران -کرج- قزوین حدفاصل شهرک خاتم تا مهرویلا و ترافیک نیمه سنگین محدوده مهرشهر و گلشهر، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل گلشهر تا مهرشهر و محدوده وردآورد و ترافیک نیمه سنگین در محور تهران-شهریار در اغلب مقاطع خبر داد.

* افزایش 15.3 درصدی ترافیک راه ها

وی بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2339 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها، نسبت به روز قبل 15.3 درصد افزایش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها، 17.4 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

* ثبت 244 هزار تردد در مسیر آزادراهی بین تهران و کرج‌ در یک شبانه روز

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با 124 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج‌ با 120 هزار تردد، آزادراه کرج-قزوین با 115 هزار تردد ثبت شد.

* کاهش ایمنی عامل انسداد 13 جاده

محرابی نیا یادآور شد: هم اکنون محور شهمیرزاد - سمنان در استان سمنان، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور فرعی مسجد سلیمان - ایذه، جاده شهداد-نهبندان و جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110 تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی افزود: همچنین محور فرعی شمشک-دیزین، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، محور رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده‌ سروآباد-پاوه، محور وازک-بلده در مازندران، محور‌ پونل-خلخال، محور گنج نامه-تویسرکان و جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان، در استان خوزستان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

لینک کوتاه: asriran.com/003FjU

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ترافیک سنگین آزادراه تهران هزار تردد جاده ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه

سرهنگ اسماعیل احسان پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم. 

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی – نیروی زمینی، زین الدین– صدف، علامه – شقایق، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – ستاری، بزرگراه لشگری - شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون ترافیک می‌باشد. 

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ترافیک در محور‌های غربی پایتخت افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله – یادگار و در حال حرکت، آبشناسان – سردار جنگل، همت – جنت آباد، چمران - نهج البلاغ، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله از جلال آل احمد، محمد علی جناح بعد از پل شیخ فضل الله می‌باشد. 

سرهنگ احسان پور بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت می‌باشد. 

وی بیان داشت: هم اکنون محدوده آزادراه در محدوده غربی می‌تواند مسیر خوبی بدلیل خلوتی این محل برای تردد رانندگان باشد. 

سرهنگ احسان پور گفت: در اکثر معابری که گذرگاه عابر پیاده وجود دارد و تردد عابرین پیاده را شاهد هستیم توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ طرح گذرگاه عابر پیاده بمنظور افزایش ایمنی این افراد اجرا می‌شود که از رانندگان می‌خواهیم به همین منظور در تردد‌های خود دقت بیشتری داشته باشند و حق تقدم عبور عابرین پیاده را رعایت نمایند تا عابرین پیاده بدون کمترین مشکل از مقاطع و گذرگاه‌ها عبور نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت