Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@19:14:16 GMT

امیدوارم دولت بعدی مذاکره بلد باشد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۸۰۸۱

امیدوارم دولت بعدی مذاکره بلد باشد

سفیر پیشین ایران در استرالیا و مکزیک با ابراز امیدواری نسبت به اینکه دولت بعدی مذاکره بلد باشد، گفت: در امضای برجام، دولت آقای روحانی، مصالح کشور برایش مهم نبود و تنها خود توافق برایش اهمیت داشت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، قدیری ابیانه سفیر پیشین ایران در استرالیا و مکزیک در همایش مردمی - دانشجویی "بن‌بستِ تَکرار" با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: امیدوارم دولت بعدی، مذاکره بلد باشد، این دولت که مذاکره بلد نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: آقای ظریف می‌گوید که توانستیم تابوی مذاکره با آمریکا را بشکنیم! اما نتیجه این ماجرا چه شد؟

قدیری ابیانه یادآور شد: در زمان آقای ولایتی من در کمیته ۵۹۸ بودم. ایشان از همه زمینه‌ها کارشناس آورده بود که مبادا ضرری متوجه ملت ایران شود. اما در این دوره با حداقل تیم کارشناس مذاکره کردند که مبادا افتخار این مذاکره نصیب افراد دیگر شود.

وی تاکید کرد: من آقای روحانی و ظریف را مرعوب و مجذوب غرب می‌دانم. وقتی در وسط مذاکرات می‌گویید که آب خوردن ما به برجام مرتبط است، مشخص است که طرف مقابل از مواضع‌شان کوتاه نمی‌آیند.

قدیری ابیانه تصریح کرد: مشخص است برای کسی که دبیرستان را در آمریکا درس خوانده، راه رفتن با وزیر خارجه آمریکا افتخار است. ما باید بتوانیم دولتی بیاوریم که زبان دنیا را بفهمد. زبان دنیا را فهمیدن فقط انگلیسی صحبت کردن نیست.

وی اظهار داشت: در مورد FATF هم می‌گویند که ما می‌خواهیم بهانه را از دشمن بگیریم. وقتی از آن‌ها از ضمانت می‌پرسیم، حتی ضمانت هم نمی‌دهند.

این فعال سیاسی ادامه داد: وقتی رهبری فرمودند که باید ضمانت بگیریم در برجام، آقای ظریف فرمودند که امضای کری تضمین است. آقای ظریف نمیدانست که امضای کری تضمین نیست؟ همه آن‌ها از برجام خارج شدند. دیپلمات باید از منافع ملی دفاع کند. اما جناب ظریف دنبال منافع حزبی بود.

وی افزود: ظریف با مصدق یک تفاوت هم دارد. مصدق حداقل نفت را ملی کرد. ولی آقای ظریف حتی انرژی هسته‌ای را هم از ملی بودن درآورد.

قدیری ابیانه یادآور شد: فریب آقای روحانی را خوردیم. مواظب باشیم که فریب امثال آقای احمدی نژاد را نخوریم. البته ایشان تایید صلاحیت نخواهد شد.

وی با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای گفت: دولت آقای روحانی در امضای برجام، مصالح کشور برایش مهم نبود و تنها خود توافق برایش اهمیت داشت.

قدیری ابیانه اظهار داشت: این دولت شباهت زیادی با دولت آقای مصدق دارد، با این تفاوت که دولت مصدق نفت را ملی کرد، دولت روحانی هسته‌ای را از دست داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قدیری ابیانه مذاکره با آمریکا دشمنی آمریکا ایران و آمریکا قدیری ابیانه آقای روحانی مذاکره بلد آقای ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس

زی‌سان: ژوزه مورایس سرمربی سپاهان، اعلام کرد دین رحمت و مهربان را برگزیده و مسلمان شده است.

به گزارش زی‌سان، مورایس پرتغالی که از سال گذشته هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد.

او که گفته می‌شود به زودی با یک زن مسلمان ایرانی پیوند ازدواج خواهد بست، یکی از ده‌ها ستاره و چهره نامدار فوتبال است که دین اسلام را برای ادامه زندگی برگزیده است. 

پیش از مورایس، چهره‌های نامداری نظیر فرانک ریبری، کلارنس سیدورف، نیکولاس آنلکا، پل پوگبا و. مسلمان شده بودند.

tags # ژوزه مورایس ، شیدا مقصودلو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • (عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس
  • واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • مذاکره بامزه محیط بان با خرس در جنگل‌ مازندران
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه