Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: امروز و در پنجمین روز عملیات جستجو برای یافتن راننده مفقود شده نجاتگران هلال احمر از روستای فرخینوند به طول ۱۷ کیلومتر تا روستای کمول رستم بیگی حاشیه رودخانه سیمره را جستجو و پیمایش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در پنجمین روز عملیات برای یافتن راننده مفقود شده تیم امداد و نجات شهرستان ایلام و تیم واکنش سریع عملیات جستجو را انجام دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام مطرح کرد: در این عملیات که از صبح امروز آغاز شد تمامی مناطق و محل‌هایی که امکان وجود فرد مفقود شده را داشت مورد جستجو و ارزیابی قرار گرفت.

او بیان کرد: با وجود جستجوی فراوان نیرو‌های هلال احمر و نیرو‌های مردمی متاسفانه تاکنون تلاش‌ها برای یافتن فرد مفقودی بی نتیجه مانده است.

علی اکبری اظهار کرد: عملیات جستجو برای یافتن راننده مفقود شده توسط نجاتگران هلال احمر و نیرو‌های مردمی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت

به گزارش «تابناک»، حمید محبوبی شامگاه جمعه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عصر روز جمعه در جاده مهاباد به سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان به هلال احمر گزارش شد.

وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

گفتنی است، روز گذشته ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آنها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌جو فرد غرق شده دیگری هستند.

دیگر خبرها

  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه ارومیه؛ جسد یک نفر پیدا شد
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد