Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@05:33:01 GMT

همراه با سی‌سخت از چاله زلزله تا چاه کرونا!/فرماندار: نگرانیم

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۸۲۲۸

همراه با سی‌سخت از چاله زلزله تا چاه کرونا!/فرماندار: نگرانیم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، عبدالحمید پناهی فرماندار دنا از وضعیت نابسامان و خطر همه گیر شدن کرونا در شهر سی سخت اظهار نگرانی کرد و به مردم این شهر هشدار داد.

پناهی فرماندار دنا در گفت‌وگو با فارس گفت: نزدیک به یک ماه می شود که  وضعیت شهر سی سخت به واسطه زلزله 5.6 ریشتری شب ۲۹ بهمن بحرانی شده و مردم خانه و کاشانه خود را از دست داده اند و آواره و سرگردان در کوچه و خیابان در چادرها زندگی می‌کنند که واقعا دردآور و نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مردم با این شرایط کنار می‌آیند ولی متأسفانه خطر کرونا بر شهر سی‌سخت سایه انداخته و مردم زلزله‌زده را تهدید می کند که اگر با این وضعیت پیش رود قطعا تلفات بسیار زیادی خواهیم داشت.

پناهی اظهار داشت: نگران این هستیم که از چاله زلزله خارج شویم و در چاه کرونا و کرونای انگلیسی سقوط کنیم که این روزها با وجود تجمعات بسیار زیادی که در بنیاد مسکن، نظام مهندسی، شهرداری و اداره ارشاد هستیم قطعا شاهد آمار بسیار بالای مبتلایان در شهر سی سخت خواهیم بود که متاسفانه تعداد آمار مثبت شهرستان دنا در این ایام زلزله چندین برابر ماه های قبل بوده که این مهم خود نشان از وضعیت بسیار بد کرونا در سطح شهرستان دنا وشهر سی سخت دارد.

فرماندار دنا گفت: از امروز ورودی های شهر سی‌سخت توسط سپاه، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت کنترل می‌شود و هر کسی که بخواهد وارد شهر سی سخت شود حتما باید تست کرونا دهد و در صورت منفی بودن تست اجازه ورود به شهر سی‌سخت را خواهد داشت چرا که اکنون مردم شهر سی سخت خود بحران زده و آواره هستند و درد بسیار دارند پس نمی‌خواهیم درد کرونا هم به آلام آنها اضافه شود.

پناهی تصریح کرد: شهروندان سی‌سختی که در استان‌های دیگر ساکن هستند بدون هماهنگی وارد شهر سی سخت نشوند و حتما از قبل تست کرونا انجام دهند چرا که در صورت مشاهده حتما برخورد و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد زیرا سلامت مردم زلزله زده سی‌سخت در این شرایط باید حفظ شود.

فرماندار دنا ضمن هشدار به خودروهای دوره‌گرد گفت: در صورت مشاهده دوره‌گردها در سطح شهر سی سخت خودروی آنها متوقف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پناهی فرماندار دنا چاه کرونا زلزله شهر سی سخت فرماندار دنا شهر سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز

صدراله بابلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی‌دراز و یادواره شهدای این عملیات هر سال در اردیبهشت‌ماه در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال با توجه به برنامه‌ریزی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: شهرستان سرپل‌ذهاب آمادگی کامل برای اجرای این مراسم و میزبانی شایسته از زائران آن را دارد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این مراسم از سال گذشته آغاز شده و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده و با نظارت سپاه شهرستان تمام برنامه‌های مقدماتی اجرا شده و ما آماده میزبانی از رهروان شهدا هستیم.

بابلی یادآور شد: از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم تلاش کردند و همچنین از مردم شریف و مهمان‌نواز شهرستان که در این مراسم همراه و همدل ما هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: در سال گذشته ۴۰ هزار نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز از تمامی ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بسیج و مردم ولایت‌مدار کشور دعوت می‌کنیم که در این مراسم که مختص به شهدا است شرکت کنند.

کد خبر 6088938

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • کلیپ| افتادن از چاله «دارسی» به چاه ۱۹۳۳
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • سیاه‌چاله چیست و چگونه نور را می‌بلعد؟!
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است