Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@16:18:29 GMT

ثبت‌نام 82 نفر برای کاندیداتوری شورای شهر سنندج

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۸۴۰۵

ثبت‌نام 82 نفر برای کاندیداتوری شورای شهر سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، یحیی نظری شامگاه امروز در سومین جلسه شورای اداری سنندج و آیین معارفه خود در سنندج، با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای شهر و انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را بسیار مهم ارزیابی کرد.

وی با اشاره به اینکه از ۱۹ اسفند امسال ثبت‌نام کاندیداهای شوراهای شهر و روستا آغاز شده است و اکنون نیز در مرحله ثبت‌نام قرار داریم اظهارکرد: کاندیداهای شوراهای شهر و روستا تا فردا 26 اسفند فرصت ثبت‌نام دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: فرایند انتخابات مشخص است و مقدمات ثبت‌نام فراهم شده است، افراد اصلح و توانمند در مسایل شهری می‌توانند در این انتخابات ثبت‌نام کنند.

فرماندار جدید سنندج گفت: تاکنون تعداد ۹۴ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۸۴ نفر در حوزه انتخابی شهر سنندج، 4 نفر برای شهر حسین‌آباد و ۶ نفر برای شهر شویشه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام محدود به زمان اداری نیست بلکه کاندیداها می‌توانند به صورت غیرحضوری نیز ثبت‌نام کنند گفت: این افراد می‌توانند از طریق اپلیکشن وزارت کشور، دفاتر پیشخوان و سیستم خانگی ثبت‌نام کنند.

فرماندار سنندج با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی در انتخابات سال‌های گذشته، برگزاری انتخابات گسترده را نیازمند همکاری و هماهنگی همه ادارات دانست و افزود: انتخابات روز ۲۸ خرداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سنندج برگزار خواهد شد.

مقابله با آسیب‌های اجتماعی اولویت فرمانداری است

فرماندار سنندج تاکید کرد: پیشگیری و مقابله با پدیده‌ها و آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق و خودکشی باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

نظری ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده حریم شهر و روستاها و حاشیه شهر و نیز حاشیه‌نشینی را از مشکلات شهر سنندج عنوان کرد.

وی با بیان اینکه معضل حاشیه‌نشینی سنندج در آینده نزدیک گریبانگیر ما خواهد شد افزود: ضرورت دارد در راستای حل مشکلات نایسر برنامه‌های لازم تدوین شود.

نظری اذعان کرد: ادارات آب و برق، فاضلاب و راه و شهرسازی به مشکلات این بخش توجه کنند و در راستای حل مشکلات حاشیه شهر تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه نایسر جزو سه شهر کشور مورد توجه نهاد وابسته به مقام معظم رهبری و نیازمند حمایت و ساماندهی است.

فرماندار سنندج پرداخت تسهیلات به حوزه اشتغال با هدف رفع مشکل بیکاری ضروری برشمرد و افزود: رفع مشکل بیکاری یکی از اولویت‌های ماست و در راستای تحقق اهداف عالی اشتغال تلاش خواهم کرد.

وی با اشاره به ابلاغ پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ به روستاها اظهار کرد: شهرستان سنندج در این زمینه کمترین پرداختی را داشته است.

نظری ادامه داد: شهرستان سنندج به عنوان مرکز استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است در این راستا باید گام های موثر و ارزشمندی در حوزه عمرانی و فرهنگی، سیاسی و امنیتی برداشته شود.

در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات ابراهیم زارعی، یحیی نظری به عنوان فرماندار جدید سنندج منصوب شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سنندج شوراهای شهر روستا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.  

حجت الله دهدشت دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.
وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و افزود: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزد‌های انتخابات انجام داد.
در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان