Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام دهقاندار با اشاره به اهمیت فعالیت عرصه های جهادی و انقلابی گفت: دبیر گروه های جهادی حوزه های علمیه استان البرز با هدف تسریع برنامه ها معارفه شد.

« حجت الاسلام صادق خوئینی» در خصوص آئین معارفه دبیر گروه های جهادی حوزه های علمیه استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: حجت الاسلام محمود دهقاندار به عنوان دبیر گروه های جهادی حوزه های علمیه استان البرز با هدف تسریع برنامه ها معارفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر حوزه های علمیه استان البرز افزود: کار جهادی برگرفته از ایمان و به کار گیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است به ویژه آنکه در جریان رزمایش مواسات و همدلی شاهد اوج فعالیت های جهادی در سطح استان البرز بودیم. 

 

به گفته وی، متناسب با تجریه و تلاش هایی که در عرصه جهادی و انقلابی از طرف حجت الاسلام دهقاندار به عنوان مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد ماهدشت و امام مسجد انجام شده است، وی به مدت ۲ سال به عنوان دبیرگروه های جهادی حوزه های علمیه استان البرز منصوب شد. 

 

حجت الاسلام خوئینی خاطرنشان کرد: با توجه به مصالح عالی حوزه های علمیه نسبت به گسترش و عمق بخشی به فرهنگ جهادی در جامعه و میان حوزویان گروه های جهادی حوزه های علمیه استان البرز راه اندازی و شروع به فعالیت کرده است. 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی

دریافت 43 MB

تصویربردار و خبرنگار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6088611

دیگر خبرها

  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی