Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت ورزش لا به لای کارهای آخر سال خود بد نیست اگر نگاهی به اوضاع فدراسیون پرورش اندام بیاندازد و نظارتی روی عملکرد این فدراسیون به ویژه در برگزاری فشن شویی که نام مسابقات قهرمانی کشور روی آن گذاشته بودند و بیشتر به تجارتخانه شبیه بود، داشته باشد!

تصاویری که می بینید فقط گوشه ای از فاجعه برگزاری مسابقات پرورش اندام و بدنسازی در جزیره کیش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابتهایی که در آن روابط عمومی فدراسیون پرورش اندام دست به یک ابتکار عجیب و جدید زد و مدعی شد عکاس هایی که از تهران و رسانه های سراسری به مسابقات اعزام شده اند حق تهیه عکس و گزارش تصویری را ندارند و رسانه ها هم باید مثل ورزشکاران عکس ها را از عکاسی که مسابقات را کنترات برداشته تهیه کنند.

دوستان در فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی، مسابقات کشوری را با کاسبی اشتباه گرفته اند. آقایان اگر تمایل دارند از ورزشکاران عکس بگیرند و عکس ها را به آنها بفروشند، می توانند مثل این مزون ها و فشن شوها در هر کجای ایران یک همایش زیر زمینی راه بیاندازند و به فروش عکس مشغول شوند اما وقتی اسم مسابقات کشوری را روی یک مجموعه می گذارند حق ندارند مانع عکاسی و تصویر برداری عکاس و گزارشگر رسانه ها شوند و به آنها زور بگویند که شما اجازه عکاسی از سن را ندارید و برای فیلمبرداری هم حتما باید زمانی با ورزشکار مصاحبه کنید که فلان مسئول فدراسیون داخل کادر باشد!

این نگاه انحصار طلبانه و رفتارهای کاسبی مابانه در شان یک فدراسیون ورزشی نیست و دوستان هنوز در حال و هوای اداره باشگاه های زیر زمینی هستند و باور نمی کنند فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در حال فعالیت رسمی است و برخورد آنها با رسانه ها باید رسمی باشد و نمی توانند دوربین عکاس و آی دی کارت او را بگیرند و دستور بدهند به رسانه ات بگو عکس اگر می خواهد از فلانی که عکاس ماست، تهیه کند!

 مگر رسانه ها مغزشان معیوب است که هزینه کنند و عکاس به مسابقات کشوری بفرستند و آخرش عکس ها را از عکاسی که رقابتها را کنترات برداشته و کارش فروش عکس به ورزشکاران است، بگیرند؟

این تصاویر فقط گوشه ای از حقایق پشت پرده رقابتهایی است که در بدترین وضع موجود بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون استانداردهای ورزشی در کیش برگزار شد. دوستان، چند عکس خوش رنگ و لعاب از رقابتها منتشر کردند تا احتمالا در آینده از وزارت ورزش کارت صدآفرین جایزه بگیرند اما بد نیست این وزارتخانه پشت پرده این نمایش فاجعه گونه که نامش را مسابقات قهرمانی کشور گذاشته بودند را در این تصاویر اختصاصی عکاس اعزامی رسانه طرفداری به کیش ببیند.

رسانه طرفداری به هوای این که رقابتهای کیش واقعا رقابت قهرمانی کشور است، عکاس و گزارشگر به کیش فرستاد و تلاش کرد یک گزارش ویژه از این رویداد کشوری داشته باشد اما در کیش با صحنه هایی مواجه شد که با تصویر و تصوری که هر رسانه ای از برگزاری یک رقابت کشوری دارد، تفاوت فاحش داشت. عکس های این فاجعه را خودتان ببینید.

اخبار داغ 

محمد انصاری طبق بند قرارداد می تواند جدا شود اشکان دژاگه با مسعود شجاعی به استقلال می آید؟ حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تعویض آنخل دی ماریا در بازی مقابل نانت به دلیل سرقت خشونت آمیز از خانه اش / ویدیو سرقت از خانه مارکینیوش در جریان دیدار با نانت 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قهرمانی کشور پرورش اندام رسانه ها عکس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رییس هیات بوکس همدان با بیان اینکه این مسابقات یادبود مرحوم «محمدامین روستایی» نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس است، گفت: ۳۱ استان کشور در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

سعید دهقانی آزاد افزود: این مسابقات با شرکت ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • کارگران بازوان توانمند اقتصاد کشور هستند
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر