Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:42:54 GMT

۴۹ داوطلب انتخابات شورای شهر در پلدختر ثبت نام کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۸۸۵۳

۴۹ داوطلب انتخابات شورای شهر در پلدختر ثبت نام کردند

حسن رضاییان شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهار داشت: از این تعداد ۳۰ نفر برای انتخابات شورای شهر پلدختر، ۱۳ نفر شهر معمولان و ۶ نفر برای سراب حمام ثبت نام کردند.

وی افزود: ۱۶ نفر در روزششم ثبت نام دوشنبه (امروز) برای رقابت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان پلدختر ثبت نام نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پلدختر بیان کرد: از این تعداد هشت نفربرای انتخابات پلدختر نام نویسی کردند که شامل هفت مرد و یک زن، ۶ نفر شهر معمولان و۲ نفر در سراب حمام که شامل یک مرد و یک زن می باشد.

وی افزود: فردا روز سه شنبه تا ساعت ۱۸ آخرین فرصت ثبت نام است داوطلبان نسبت به تکمیل فرم پرسشنامه اقدام و ثبت نام را به تاخیر نیبندازند زیرا با توجه به دوره گذشته احتمال تمدید بعید به نظر می رسد.

ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که از ۲۰ اسفندماه جاری آغاز شده به مدت هفت روز و تا ۲۶ اسفند ادامه پیدا می کند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ب و سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر پلدختر پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر پلدختر انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر پلدختر اخبار کنکور اسلامی شهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شوراهای شهر در تمام ادوار دستاوردهای خوبی برای شهر و شهروندان داشته است؛ از مهم‌ترین اهداف شورای ششم نیز تکمیل و به ثمررساندن پروژه‌های نیمه‌تمام ادوار قبلی به‌ویژه پروژه خط دو متروی این کلان‌شهر بوده است که از ضروریات و نیازهای حیاتی شهر محسوب می‌شود.

محمدرضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها به تمام مردم به‌ویژه جامعه شورایی اعم از روستاها و شهرها اظهار کرد: شناسایی مشکلات شهر و رفع نیازهای ضروری شهروندان از وظایف اصلی شوراهای اسلامی شهر است.

وی افزود: اعضای مجلس شوراها و شوراهای اسلامی شهر باید برای شناسایی و رفع مشکلات شهر با شهروندان ارتباط برقرار کنند، چراکه اعضای شوراها نمایندگان شهروندانی هستند که در دل محلات و کوچه پس کوچه‌های شهر زندگی می‌کنند و با شنیدن صدای آن‌ها می‌توان به عمق وقایع در شهر پی برد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شوراهای شهر در تمام ادوار دستاوردهای خوبی برای شهر و شهروندان داشته است؛ از مهم‌ترین اهداف شورای ششم نیز تکمیل و به ثمررساندن پروژه‌های نیمه‌تمام ادوار قبلی به‌ویژه پروژه خط دو متروی این کلان‌شهر بوده است که از ضروریات و نیازهای حیاتی شهر محسوب می‌شود.

فلاح ادامه داد: خط یک متروی اصفهان در دوره‌های قبل راه اندازی شد و دوره ششم مدیریت شهری اصفهان نیز تلاش کرده است خط دوم آن را به بهره‌برداری برساند و در اختیار شهروندان قرار دهد.

کد خبر 748527

دیگر خبرها

  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد