Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامرضا مرحبا دوشنبه شب در جلسه شورای اداری آستارا بیان کرد: کرونا به کسب و کارها لطمه زده و نباید اجازه دهیم نفس های بازار به شماره بیافتد و این دوره باید به نحوی مدیریت شود که گرفتاری های بازاریان کاهش یافته و اصناف بیش از اندازه متضرر نشوند.

وی ادامه داد: نباید فعالان اقتصادی به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع کرونا کسب و کارهای خود را از دست بدهند و مغازه هایشان تعطیل شود؛  باید در این شرایط که بازاریان دچار تنگنا و مشقت هستند، دست آنها را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بر حمایت اداره صنعت، معدن و تجارت از بازاریان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر کمتر از بازاریان حمایت می کنیم و باید متولیان امر فرصتی فراهم کنند تا دیداری با بازاریان و فعالان اقتصادی داشته باشیم و به درد دل و سخنان آنها گوش دهیم و برخی از مشکلات آنها را رفع کنیم تا شرمنده خانواده های خود نباشند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر مستقیم گردشگری بر کسب و کارها در این شهرستان بیان کرد: در شرایط فعلی ورود مسافر احتمال شیوع کرونا را در پی دارد اما از سوی دیگر اقتصاد شهرستان متکی به صنعت گردشگری است و اگر مسافران وارد آستارا نشوند، چرخه اقتصاد دچار آسیب می شود.

شیوع ویروس کرونا در جهان خسارات جانی و مالی بر جا گذاشته و کسبه و اصناف نیز متاثر از تعطیلی ها و محدودیت سیر و سفرها آسیب دیده اند و دولت با تدوین بسته های حمایتی از آنها حمایت می کند.

بیش از ۶ هزار واحد تجاری در آستارا دایر است و بازار ساحلی این شهرستان با بیش از هزار و ۵۰۰ غرفه در حاشیه دریای خزر و نزدیک گمرک از مناطق اقتصادی و گردشگرپذیر است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها آستارا ویروس کرونا بهبود کسب و کار نماینده مجلس شورای اسلامی تجارت ستاد تنظیم بازار کسب و کارهای کوچک پروندهٔ خبری کرونا و قشرهای آسیب پذیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا ویروس کرونا بهبود کسب و کار آستارا ویروس کرونا بهبود کسب و کار نماینده مجلس شورای اسلامی تجارت ستاد تنظیم بازار کسب و کارهای کوچک اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس

حمیدرضا بهمنی‌نژاد گفت: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: درگلستان فقط انتخابات درگنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بهمنی نژاد افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

او گفت: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلائلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • انتقاد دیده‌بان‌ حقوق بشر از سرکوب حامیان فلسطین در آمریکا
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند