Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی|فرید درزی مدیرعامل باشگاه رایکا طی گفت‌وگویی با اشاره به مشکلات اخیر باشگاه در پی نامهربانی‌های صورت گرفته، اظهار کرد: الان که به نیم فصل مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور رسیدیم هیچ یک از وعده‌های مسوولان عملی نشده است و این باشگاه رایکا به تنها و بدون هیچ کمکی از اعتبار و آبروی شهر بابل در این مسابقات دفاع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از پرداخت قراردادهای کادر فنی بازیکنان و عوامل تیم رایکا‌  خبر داد و گفت: مابقی مبلغ قرارداد کادرفنی بازیکنان و عوامل تیم به حساب آن‌ها واریز شد و سقف پرداختی آن‌ها طبق قرارداد و پیش از شروع بازی‌های نیم فصل دوم فصل به ۵۰ درصد رسیده است.

درزی در ادامه بیان کرد: تمامی مسابقات نیز به بهترین شرایط میزبانی و همچنین مسابقات خارج از خانه برگزار شده ولی لازم به ذکر است که مسوولان شهرستانی که در ابتدای فصل وعده و وعیدهای زیادی داده بودند حتی به خود زحمت حضور در تمرینات این تیم را ندادند.

مدیرعامل باشگاه رایکا‌ با اشاره به اینکه در کمال تعجب در فضای مجازی و رسانه‌ای عکس‌هایی از حضور نماینده شهرستان بابل در تمرینات تیم رده نوجوانان مشاهده شد، تصریح کرد: البته بنده موافق حضور نمایندگان در تمرینات تمامی تیم‌های بابل هستم ولی آیا رایکای بابل که تنها نماینده استان در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور است شایسته این حضور نیست؟ 

این مسوول یادآور شئ: فرماندار شهرستان بابل به‌عنوان نفر اول این شهرستان و پیگیر حل کوچک‌ترین مشکل از مشکلات این باشگاه است، در مصاحبه‌ها همه مسوولان مدعی این موضوع هستند که این باشگاه خصوصی بوده و به ما مرتبط نیست ولی در هنگام تصمیم‌گیری‌های شخصی با تشکیل جلساتی بدون حضور مالکان و مدیر عامل باشگاه برای ما خط و مشی تعیین می‌کنند!

وی اضافه کرد: این تیم را زمانی تحویل گرفتیم که بالغ بر ۷ میلیارد تومان بدهی از باشگاه خونه به خونه داشت که تا این لحظه نزدیک به ۳.۵ میلیارد تومان از بدهی‌ها پرداخت شده است که اسناد و مدارک ان نیز به مسوولان ارائه شد که منجر به باز شدن پنجره ابتدای فصل شده است و هم اکنون مجددا با پنجره بسته با دستور کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال مواجه شدیم.

درزی گفت: آیا واقعا این ظلم در حق مالکان باشگاه نیست که در این برهه زمانی و وضعیت بد اقتصادی بدهی‌های گذشته را هم پرداخت کنند؟ صراحتا اعلام می‌کنم که توقع کمک‌های مالی از هیچ مسوولی ندارم ولی می‌شود با رایزنی‌ها و استفاده از ظرفیت‌های سیاسی و روابط کشوری خود مشکلات فروان باشگاه و پنجره بسته نقل و انتقالاتی را مرتفع ساخت تا بتوانیم در جهت اعتلای نام بابل گام بلندی برداریم.

مدیرعامل باشگاه رایکا‌ افزود: هدف ما صعود به لیگ برتر بوده و فقط به حفظ رده میانی جدول فکر نمی‌کنیم عزم جدی داریم ولی اگر نتوانیم این مهم را میسر کنیم چه بسا این تیم سقوط خواهد کرد! در آن زمان چه کسی پاسخگوی هواداران عظیم این باشگاه است.

این مسؤول ضمن تشکر از رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، گفت: وی به تنهایی و با وجود کارشکنی بعضی از مسوؤلان شهرستان زمین چمن ورزشگاه هفتم تیر را در اختیار باشگاه رایکا بابل قرار داد که در حال حاظر مشغول بهینه‌سازی کیفیت چمن ورزشگاه هستیم تا بتوانیم دز بازی‌های آینده تیم شاهد حضور هواداران واقعی باشیم.

وی در پایان گفت: از استاندار مازندران و مسوولان شهرستانی، نمایندگان مردم در مجلس، فرماندار و اعضای شورای شهر و سایر عزیزانی که توانایی کمک به تیم شهرستان بابل را دارند تقاضا دارم که به کمک این باشگاه آمده تا در جهت اعتلای نام بابل گامی بلند برداریم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: وعده های محقق نشده وعده های محقق نشده باشگاه رایکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌های مسؤولان در عرصه‌های اقتصادی محقق شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه‌های این هفته شهر اهرم عنوان داشت: باید مواظبت کنیم تا نفس اماره بر اعضا و جوارح ما مسلط نشود چرا که اگر مسلط شد ما را از بندگی خداوند خارج می‌کند و به یک مستکبری مثل فرعون و صدام تبدیل می‌کند.

امام جمعه اهرم ادامه داد: هر جامعه‌ای که کمتر تحت هوای نفس باشد به حاکمیت الهی نزدیک تر می‌شود و هر جامعه‌ای که محکوم به تبعیت از هوای نفس مستکبران شود هم خودش را و هم دیگران را از بین می‌برد.

وی افزود: همانطور که رژیم غاصب صهیونیستی با به زنجیر کشیدن مردم خودش و همه مردم دنیا حاضر نیست دیگران نفس بکشند، همانطور که آمریکا دانشجویان را در آمریکا اجازه نمی‌دهد از سلطه آنها خارج شود در همین چند روز اخیر دو هزار دانشجو را زندانی کردند تا این اندازه از آزادی بیان می‌ترسند از نفس کشیدن دانشجویان در فضایی خارج از فکر استکباری نظام صهیونیست وحشت دارند.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: از معروف‌ترین سندهای مرزبندی با طاغوت دوران خودش مقبوله عمر بن حنظله است. که در مورد دو نفر از شیعیان که نزاعی داشتند و به قاضی حکومت جور امویان یا عباسیان رجوع کرده بودند امام صادق علیه السلام فرمودند اینگونه مراجعات چه حق باشد و چه باطل در حقیقت مراجعه به طاغوت است. شاخص و معیار جامعه اسلامی این است که مراجعه به سلطان و پادشاه و هر عنوانی که حکم به غیر ما انزل الله کنند باطل هست.

وی گفت: همانطور که حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد و حمله به پایگاه نواتیم در رژیم غاصب و زدن رادار آمریکایی و اهداف دیگر نشان از دست برتر ایران در عرصه نظامی و شکست ابرقدرتی غرب بود لازم هست در عرصه اقتصاد نیز یک وعده صادقی باید محقق شود و نفوذی‌ها و شرکت‌ها که قیمت‌ها را بالا می‌برند تنبیه شوند و اقتصاد از دست این مفسدین خارج شود.

پهلوزاده ادامه داد: لازم است در عرصه اقتصادی وعده‌های صادق زود به نتیجه برسد و هم با جهش تولید و هم با مبارزه با اژدهای هفت سر فساد؛ اقتصاد به نفع قشر متوسط و ضعیف جامعه باشد.

امام جمعه اهرم افزود: به مناسبت شهادت علامه شهید مطهری در هفته بزرگداشت مقام معلم قرار داریم این هفته را به معلمین عزیز تبریک عرض می‌کنیم. در دیدار معلمان با مقام معظم رهبری، ایشان نکات مهمی فرمودند از جمله اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چندسال در کشو میزشان گذاشتند و درش را هم بستند.

وی اضافه کرد: هویت منابع انسانی این کشور در آموزش و پرورش شکل می‌گیرد. معلم وقتی در میدان حضور فعال دارد در واقع دارد هویت سازی می‌کند. حضور فعال کجاست؟ حضور فعال میدانی معلمین یعنی حضور مؤثر در مساجد که مرکز هویت سازی دینی است یعنی حضور در برنامه‌های هویت ساز ملی و مذهبی و الگودهی به نوجوانان است با اجرای اردوها و گفتمان سازی های دینی.

وی ادامه داد: در آموزش و پرورش هم باید تلاش شود آموزش همراه تربیت و مقدم باشد. از مجموعه بیمه سلامت در تمدید بیمه شدگان روستایی و پنج دهک اول درآمدی و همچنین خدمات رایگان بستری برای کودکان زیر هفت سال تقدیر و تشکر می‌کنیم.

کد خبر 6095795

دیگر خبرها

  • سهم اقتصاد روسیه از اقتصاد جهانی به پایین‌ترین سطح می رسد
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • جایگاه اختصاصی زنان در ورزشگاه بابل (عکس)
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • مردم چشم انتظار وعده صادق اقتصادی هستند
  • وعده‌های مسؤولان در عرصه‌های اقتصادی محقق شود
  • مردم چشم انتظار عملیات وعده صادق در عرصه اقتصاد هستند
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام