Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از صدور مجوز سه پروانه اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان خرم‌‌آباد خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ سیدامین قاسمی ضمن بیان خبر فوق، اظهار کرد: « با توجه به طبیعت زیبا و ظرفیت‌های بی‌بدیل گردشگری در استان، توسعه مراکز گردشگری یک فرصت استثنایی بوده که علاوه بر اشتغال‌زایی موجب رشد صنعت توریسم و افزایش سرانه درآمد اقتصادی منطقه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اوافزود: «گسترش مراکز بوم‌گردی در حومه مناطق گردشگری خرم‌آباد به‌عنوان مرکز استان یکی از نیاز‌های مبرم است که به تازگی پروانه مجوز بهره‌برداری برای سه واحد جدید صادر شده است.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان خاطرنشان کرد: «اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مکان‌هایی هستند در محیط طبیعی با رعایت ضوابط زیست‌محیطی و به شکلی سازگار با معماری بومی و سیمای طبیعی مناطق ساخته می‌شوند.»

او ادامه داد: «مدیران این واحدهای اقامتی اغلب همان صاحبان اقامتگاه‌های محلی هستند که با استفاده از منابع محلی، خوراک، پوشش و اسباب و اثاثیه‌ای که در محیط پیرامونشان موجود است از گردشگران پذیرایی می‌کنند.» 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوم گردی خرم آباد بوم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اتاق اصناف خلیل آباد گفت:از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

 علی مالداران افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحد‌ها فعال و ارائه خدمات دارند.

او گفت: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران افزود: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالا‌های مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم گفت: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

 

دیگر خبرها

  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • ۷ بوم‌گردی برتر یزد که باید بشناسید
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد