Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@23:50:25 GMT

هشدار به دولت بایدن؛ دردسر درست نکنید

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۹۳۲۷

هشدار به دولت بایدن؛ دردسر درست نکنید

خواهر رهبر کره شمالی ضمن محکوم کردن آغاز رزمایش نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی، هشدار داد که با چنین رزمایش‌های تنش‌زایی، بازگشت صلح و آرامش به شبه‌جزیره کره دشوار خواهد بود.

به گزارش برنا؛ در حالی که پیونگ‌یانگ تلاش‌های دولت جدید آمریکا به ریاست «جو بایدن» برای برقراری ارتباط با این کشور را بی‌پاسخ گذاشته، «کیم یو جونگ» خواهر رهبر کره شمالی به واشنگتن هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، به نقل از خبرگزاری دولتی کره شمالی (کِی‌اِن‌سی‌اِی)، خانم کیم بامداد سه‌شنبه به دولت بایدن هشدار داد اگر واقعا به دنبال صلح است، باید از ایجاد دردسر و خشمگین کردن پیونگ‌یانگ اجتناب کند.

خواهر «کیم جونگ‌اون» رهبر کره شمالی - که به گفته کارشناسان سیاسی، از قدرت ویژه‌ای در سیاست‌های این کشور برخوردار است - آغاز رزمایش نظامی مشترک آمریکا با کره جنوبی را محکوم کرد.

وی با صدور بیانیه‌ای در این باره گفت، بازگشت «روزهای بهاری» آرام و صلح‌آمیزِ سه سال قبل به شبه‌جزیره کره، با وجود چنین رزمایش‌های تنش‌زایی، دشوار خواهد بود.

به نوشته خبرگزاری «یونهاپ»، خانم کیم با هشدار به کره جنوبی درباره تداوم رزمایش‌های مشترک با آمریکا، تهدید کرد که توافق نظامی کاهش تنش که در سپتامبر ۲۰۱۸ بین دو کره امضا شد را لغو و سازمان مسئول رسیدگی به امور مرزی را نیز منحل می‌کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت کره شمالی واشنگتن کره جنوبی کره شمالی آمریکا بایدن کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با آتش بازی نکنید؛ هشدار مقام انصارالله به متجاوزان | بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه فکر می‌کنید...

به گزارش همشهری آنلاین، الحوثی در صفحه شخصی خود در شبکه احتماعی ایکس نوشت: با آتش بازی نکنید؛ بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید، ذخایر استراتژیک سلاح‌های بازدارنده را در اختیار داریم؛ بسیار بیشتر از میزانی که فکر می‌کنید؛ چه به لحاظ تعداد، تنوع و کیفیت.

سخنان الحوثی ساعاتی پس از انتشار لحظه حمله پهپادی نیروهای مسلح یمن به کشتی سیکلادیس (CYCLADES) صورت می گیرد.

به گزارش ایرنا، این کشتی که عازم بنادر فلسطینی اشغالی بود، با چندین فروند پهپاد در دریای سرخ و بامداد دیروز سه شنبه هدف حمله قرار گرفت.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه شنبه با تأیید حمله به کشتی عازم سرزمین های اشغالی و با بیان اینکه این عملیات موفقیت آمیز بود، افزود: نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه کشتی سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

کد خبر 848585 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه یمن

دیگر خبرها

  • شوک به آبی‌های پایتخت، فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی و تنها امید بایدن
  • شوک به آبی‌های پایتخت، تنها امید بایدن و فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی
  • با آتش بازی نکنید؛ هشدار مقام انصارالله به متجاوزان | بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه فکر می‌کنید...
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت‌گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد