Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی کمدی موزیکال «تکخال» به کارگردانی مجید مافی و تهیه‌کنندگی حسین فرحبخش راهی اکران نوروزی شد.

خبرگزاری میزان - سرانجام پس از مدت‌ها انتظار فهرستی از سه فیلم حاضر در چرخه اکران نوروزی سال 1400 اعلام شد، در این فهرست که قرار است به زودی دو فیلم تازه به آن اضافه شود آثاری همچون «تک خال» به کارگردانی «مجید مافی»، فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک نژاد و فیلم سینمایی «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باید دید سینمای ورشکست شده براساس بیماری کرونا که سال سیاهی را پشت سر گذاشته با ترکیب فوق می تواند امیدی به بازگشت مخاطبان به سالنها داشته باشد، سینمای کرونا زده نشان داد که آثاری همچون «شنای پروانه» و «خوب بد جلف» را هم به شکست می کشاند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

حال باید منتظر نشست تا دید این سه فیلم که موفقیت‌های دو فیلم اکران نوروزی ۹۹ را نداشتند تا چه امکان موفقیت و دیده شدن خواهند داشت.

در میان این سه فیلم «تکخال» گزینه عجیبی است، فیلمی که هیچ خبری پیش از این تولیدش نبود و به یادآور همان آثار سوپرمارکتی است. فیلمی که به عنوان نماینده سینمای کمدی بعید از مخاطب چندانی داشته باشد. 

فیلم سینمایی «تکخال» تازه‌ترین محصول پارسافیلم است که بر بستری مفرح، داستانی عاشقانه-حادثه‌ای را روایت می‌کند. پوریا پورسرخ، سحر قریشی، شبنم قلی‌خانی، امیر کربلایی‌زاده، مریم قجر، الهام عقیلی و با حضور یوسف تیموری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم که در سکوت کامل خبری ساخته شده تازه‌ترین محصول پارسافیلم است که بر بستری مفرح، داستانی عاشقانه-حادثه‌ای را روایت می‌کند.

«تکخال» یک کمدی موزیکال است درباره مردی گرفتار در میان افراد متعدد؛ این مرد تلاش دارد با خویشتن‌داری، در مسیر راست قرار گیرد ولی درستکاری در روزگار غلبه ناراستی‌ها، کار ساده‌ای نیست.

عوامل تولید «تکخال» عبارتند از: کارگردان: مجید مافی، تهیه‌کننده: حسین فرحبخش، نویسنده: کریم امینی، مجید مافی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی محمدخان، مدیر تولید: محمدرضا عزت‌خانی، موسیقی: محمد احمدی، مدیر صدابرداری: بابک اخوان، صداگذاری: حسین ابوالصدق، تدوین: کاوه ایمانی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی: مدیاژورنال، محصول: پارسافیلم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما سینمای ایران فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش

مجموعه پویانمایی «شتر و آسیابان» به کارگردانی عبدالله علیمراد برای بار سوم در کشور مراکش در سومین جشنواره سینمای مستقل «کازابلانکا» برای کودکان و نوجوانان به نمایش در می‌آید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «شتر و آسیابان» عنوان مجموعه‌ای از سه فیلم کوتاه عروسکی پویانمایی شامل «جایگزین»، «کشاورز و ربات» و «سپید بالان» به کارگردانی عبدالله علیمراد است که به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۳، ۲۰۱۱ و ۲۰۲۲ میلادی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شیوه استاپ‌موشن تولید شده است.

بر اساین این خبر، از این مجموعه در بازار فیلم هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن در کشور فرانسه رونمایی شد.

این مجموعه چندی پیش نیز در بخش غیر رقابتی بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش، بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «مکنِس» مراکش، جشنواره «بلک مووی» سوییس، بخش مسابقه «مخاطبان بزرگسال» بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم سینمای آسیایی «وزوول» کشور فرانسه حضور داشته است.

سومین دوره جشنواره سینمای مستقل «کازابلانکا» از ۳ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۱۹ تا ۲۵ آوریل ۲۰۲۴) در شهر کازابلانکا کشور مراکش در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند (فیلم)
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون