Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@14:17:24 GMT

معرفی ساعت هوشمند OnePlus در ۲۳ مارس

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۹۵۶۷

معرفی ساعت هوشمند OnePlus در ۲۳ مارس

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال‌ها است که درباره اولین ساعت هوشمند OnePlus صحبت‌هایی می‌شود. انتظار می‌رفت این ساعت سال گذشته و در کنار گوشی 8T وارد بازار شود، ولی این اتفاق نیفتاد. پیت لاو، مدیر عامل وان پلاس در ماه دسامبر گفت که این شرکت اولین ساعت هوشمند خود را در اوایل سال ۲۰۲۱ راه اندازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون تصاویری از ساعت OnePlus منتشر و گفته شده این گجت در تاریخ ۲۳ مارس (سوم فروردین) همراه با سری OnePlus 9 در دسترس است.

بیشتر بخوانید

اولین طرح مفهومی ساعت‌ هوشمند OnePlus منتشر شد ساعتی هوشمند که مراقب خواب کاربر است

وان پلاس یک کلیپ ویدئویی کوتاه در توئیتر به اشتراک گذاشت که شامل نظرات افرادی است که در مورد ساعت هوشمند این شرکت سوال می‌کنند. در این توئیت گفته شده که ساعت هوشمند به زودی عرضه می‌شود. وان پلاس به صراحت تاریخ رونمایی را ذکر نمی‌کند، اما به راحتی می‌توان گفت که ساعت در رویداد ۲۳ مارس معرفی می‌شود.

وان پلاس در پستی گفت: " عضو جدید خانواده وان پلاس، وقت شناس است و حتی هنگام خواب از شما مراقبت می‌کند. " این فرمول‌ها تأیید می‌کنند که OnePlus Watch دارای ویژگی‌های سلامتی و تناسب اندام و ردیابی خواب است، اما این تعجب آور نیست، زیرا بیشتر ساعت‌های هوشمند با این ویژگی‌ها ارائه می‌شوند.

هند اولین بازار ساعت‌های هوشمند OnePlus

در ماه ژانویه، دو نوع ساعت هوشمند OnePlus با شماره مدل W501GB و W301GB توسط اداره استاندارد هند (BIS) تأیید شدند، که نشان می‌دهد این گجت پوشیدنی تقریباً به طور قطع در هند راه اندازی می‌شود که بزرگترین بازار این شرکت است. حق ثبت اختراعی که توسط وان پلاس در آلمان ثبت شده، نشان می‌دهد که صفحه ساعت گرد است و دو نوع بند سیلیکونی این ساعت شبیه به Apple Watch است و مدلی بالاتر با بند چرم نیز معرفی شده است.

جزئیات مربوط به سخت افزار این ساعت هنوز مشخص نشده، ولی در نرم افزار، ساعت هوشمند OnePlus احتمالاً نسخه بسیار سفارشی Wear OS را اجرا خواهد کرد.

گفتنی است، در حالی که OnePlus هنوز اطلاعات زیادی در مورد ساعت هوشمند خود ارائه نداده، اما مسابقه‌ای را اعلام کرده که در آن ۹ برنده اولین ساعت هوشمند این شرکت جایزه را می‌گیرند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وان پلاس تلفن همراه وان پلاس ساعت هوشمند ساعت مچی ساعت هوشمند OnePlus وان پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی (طرح مرجع و ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آموزش و توانمندسازی بانوان برای تبلیغ و ترویج عالمانه و هنرمندانه حجاب و زیست عفیفانه) با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات حجاب و شیوه‌های مواجهه و مناظره، آموزش شیوه‌های تبلیغ، جذب و ارتباط مؤثر با مخاطبان و روش‌های نوین فعالیت‌های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف از موضوعات این دوره آموزشی به شمار می‌رود.

این دوره آموزشی همراه با اعطای گواهینامه و ادامه دار بودن آموزش در سطوح بالاتر (تکمیلی و تخصصی) و شرکت در عملیات‌های روشنگری و تبیین بعد از قبولی در آزمون علمی و کسب امتیاز عملی است.

اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۳:۱۵ برگزار می‌شود. این دوره ۸ ساعت حضوری به همراه ۸ ساعت مجازی در سایت دانشگاه مجازی تخصصی عفاف است.

کد خبر 6088994 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین