Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:20:00 GMT

شواف زوج پاکستانی در جشن عروسی با یک توله شیر!

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۹۶۱۲

شواف زوج پاکستانی در جشن عروسی با یک توله شیر!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک روز عروسی یکی از بهترین روز‌های زندگی هر پسر و دختری به شمار می‌رود. از این رو افراد تلاش می‌کنند تا با ایده‌های منحصر به فرد این روز را به روزی به یادماندنی برای خود و شریک زندگی‌شان تبدیل کنند. به همین منظور یک داماد پاکستانی با اجاره یک توله شیر و استفاده از آن در هنگام ثبت عکس‌های عروسی همسرش را غافلگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اقدام این داماد جوان حاشیه‌هایی را به همراه داشت. پس از آنکه تصاویری از حضور این توله شیر در عکس‌های زوج جوان توسط استودیو عکاسی در فضای مجازی منتشر شد با اعتراضاتی از سوی برخی گروه‌های حامی حیوانات همراه شد. اعتراض به حیوان آزاری و سوء استفاده از این توله شیر موجب شد تا مسئولان استودیوی عکاسی توضیحی کوتاه به کاربران ارائه دهند.

بیشتر بخوانید

اقدام عجیب داماد هندی در وسط جشن عروسی!

این استودیو در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که توله شیر متعلق به آن‌ها نبوده و توسط عروس و داماد تنها برای ثبت عکس اجاره شده بود. همچنین در این پست به این نکته که صاحب توله شیر نیز در هنگام ثبت عکس‌های عروسی در کنار این حیوان حضور داشت اشاره شد.

با این حال انتشار گسترده چنین تصاویری با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران نوشت: «آیا مجوزی برای استفاده از توله شیر‌ها در مراسم‌های عروسی وجود دارد؟ این نوعی حیوان آزاری است.» کاربر دیگر نوشت: «حیوانات در هیچ کجا از دست موجودی به نام انسان در امان نیستند. لطفا آن‌ها را به حال خود رها کنید.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشن عروسی عروس و داماد توله شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این استان رکورد دار آمار حیوان گزیدگی در کشور

حمد جعفرزاده از استقرار و خدمات رایگان ۱۷ مرکز شبانه روزی در سطح استان برای حیوان گزیدگی خبر داد و تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۵ هزار و ۸۵۸ نفر حیوان گزیدگی گزارش شده بود که در سال ۱۴۰۲ این آمار به ۶ هزار و ۷۳۷ نفر افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد موارد حیوان گزیدگی مربوط به گروه سنی زیر ۱۵ سال است، اظهار کرد: ۷۷ درصد حیوان گزیدگی توسط سگها، ۱۷ درصد مربوط به گربه ها، ۲ درصد توسط گاو و گوسفندان و ۴ درصد نیز توسط سایر حیوانات انجام می‌شود.

معاون بهداشت علوم پزشکی اردبیل ادامه داد: ۴۹ درصد حیوان گزیدگی توسط سگ‌های ولگرد و ۵۱ درصد نیز توسط سگ‌های دارای مالک صورت می‌گیرد، اما با توجه به اینکه سگ‌های ولگرد شهری و روستایی واکسیناسیون ندارند، گزیدگی این سگ‌ها بیش از اندازه خطرناک هستند.

جعفرزاده با بیان اینکه تاکنون مرگ انسانی ناشی از هاری در استان اردبیل گزارش نشده است و انتقال بیماری هاری بسیار نادر است، افزود: این بیماری در صورتی از طریق انسان به انسان انتقال می‌یابد که با عدم اطلاع پیوند اعضاء انجام شود.

این مقام درمانی و بهداشتی اردبیل با اذعان بر اینکه استان اردبیل جزو استان‌هایی با بروز بالای حیوان گزیدگی است، خاطرنشان کرد: بیماری هاری درمان ندارد. هم استانی‌ها در مواجه با حیوان گزیدگی از پانسمان و بخیه اجتناب نمایند و حتما محل حیوان گزیدگی را به مدت ۲۰ دقیقه با صابون و آب پرفشار شستشو دهند و سپس با محلول بتادین ضدعفونی کنند.

دیگر خبرها

  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آمار بالای حیوان گزیدگی در اردبیل
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • این استان رکورد دار آمار حیوان گزیدگی در کشور
  • (ویدئو) نجات توله سگ گیر کرده بین دو دیوار
  • درمان سرمازدگی حیوانات + بررسی علائم
  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو
  • طرز پخت خوراک ماهیچه توسط آشپز پاکستانی (فیلم)
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است
  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)