Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  بازی‌های هفته هجدهم  لیگ برتر فوتبال  و دیدارهای پایان سال ۹۹ با برگزاری ۷ دیدار در روز‌های پنجشنبه و جمعه پیگیری می‌شوند و استقلال به مصاف ماشین سازی تبریز می‌رود و پرسپولیس هم پذیرای نفت مسجد سلیمان است.

ماشین سازی تبریز- استقلال/ روز پنجشنبه ساعت ۱۶

تیم قعر نشین ماشین سازی در وضعیت بحرانی به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم تبریزی هفته گذشته با شکست برابر ذوب آهن با ۹ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

 سبزقبایان تبریزی قصد دارند از میزبانی خود در بازی روز پنجشنبه نهایت استفاده را ببرند و با پیروزی برابر آبی پوشان پایتخت شگفتی خلق کنند، اما کار سختی پیش رو دارند.

تیم ماشین سازی چیزی برای از دست دادن ندارد به همین علت بازی انتحاری را در دستور کار قرار می‌دهد تا بتواند از حریف خود امتیاز بگیرد.

مهدی پاشازاده، سرمربی تیم ماشین سازی از سمت خود استعفا کرد و محمد سعید اخباری بار دیگر هدایت سبزقبایان تبریزی را برعهده گرفت.

در آن طرف، تیم فوتبال استقلال با هدایت فرهاد مجیدی سرمربی جدید خود هفته گذشته  برابر فولاد به برتری دست یافت و با کسب ۳۰ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه سوم به کورس مدعیان قهرمانی برگشت.

آبی پوشان پایتخت قصد دارند برابر حریف ته جدولی خود به برتری دست یابند تا در کورس مدعیان قهرمانی باقی بمانند و سال ۹۹ را با پیروزی به پایان برسانند و به هواداران خود عیدی بدهند.

پیکان- ذوب آهن / روز پنجشنبه ساعت ۱۶

تیم فوتبال پیکان هفته گذشته برابر پدیده خراسان شکست خورد و با ۲۱ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

شاگردان مهدی تارتار قصد دارند با برتری برابر ذوب آهن شکست هفته گذشته خود را جبران کنند.

در آن طرف، تیم فوتبال ذوب آهن هفته گذشته برابر ماشین سازی پیروز شد و با ۱۴ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

شاگردان حسینی وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارند و قصد دارند برابر خودرو سازان به برتری برسند تا با پیروزی سال ۹۹ را به پایان برسانند.

نساجی مازندران- سایپا/ روز پنجشنبه ساعت ۱۶

تیم فوتبال نساجی مازندران در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و با کسب ۱۰ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گرفته و یکی از کاندیدا‌های سقوط به لیگ دسته یک است.

نساجی هفته گذشته برابر تراکتور شکست خورد و مجید جلالی بعد از آن بازی از سمتش استعفا کرد و ساکت الهامی جایگزین او شد.

ساکت الهامی در اولین تجربه سرمربیگری خود در تیم نساجی به موفقیت دست یافت و تیمش در جام حذفی  برابر  سایپا در یک بازی دراماتیک و در ضربات پنالتی توانست به برتری دست یابد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه یابد.

در آن طرف، تیم فوتبال سایپا هفته گذشته برابر نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل دست یافت و با ۱۸ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

نارنجی پوشان سایپا قصد دارند با برتری برابر حریف شمالی خود دست پر به تهران برگردند، اما کار سختی در چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی پیش رو دارند.

طبق برنامه قرار بود بازی فولاد و گل گهر سیرجان روز پنجشنبه برگزار شود، اما این بازی لغو شد.

پرسپولیس- نفت مسجد سلیمان/ روز جمعه  ورزشگاه آزادی ساعت ۱۵

سرخپوشان پایتخت با وجود این که هفته گذشته برابر برزیل ایران به تساوی بدون گل دست یافتند، اما با تفاضل گل بیشتر صدر نشین لیگ برتر فوتبال باقی ماندند.

شاگردان گل محمدی قصد دارند از میزبانی خود استفاده کنند و با برتری برابر تیم نفت مسجد سلیمان سال ۹۹ را با پیروزی  و تثبیت صدرنشینی خود به پایان برسانند و به هواداران خود عیدی بدهند.

پرسپولیسی‌ها در فصل نقل و انتقالات توانستند مهدی ترابی، شهریار مغانلو و فرشاد فرجی را به خدمت بگیرند تا نقاط ضعف خود در خط حمله و دفاع را پوشش بدهند.

در آن طرف، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هفته گذشته برابر سایپا به تساوی بدون گل دست یافت و با ۲۰ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

تیم نفت مسجد سلیمان قصد دارد دست به کار بزرگی بزند و با برتری برابر سرخپوشان با دست پر به شهر خود بازگردد، اما با حریف قدرتمندی مواجه است.

سپاهان – تراکتور / روز جمعه ورزشگاه نقش جهان

دیدار سپاهان و تراکتور  یکی از بازی‌های حساس و مهم هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال به شمار می‌آید.

 طلایی پوشان اصفهانی هفته گذشته با نتیجه ۶ بر یک پیروزی پرگلی برابر تیم آلومینیوم اراک به دست آوردند و با کسب ۳۴ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در جایگاه دوم قرار گرفتند.

شاگردان نویدکیا قصد دارند از میزبانی خود استفاده کنند و با برتری برابر سرخپوشان تبریزی رقابت تنگاتنگ خود را با پرسپولیس ادامه بدهند و حتی سال ۹۹ را با صدرنشینی به پایان ببرند، اما کار سختی پیش رو دارند.

احسان حاج صفی، کاپیتان تیم ملی  هم چند روز پیش با فسخ قراردادش با تراکتور به سپاهان  تیم سابق خود برگشت تا فوتبال خود را در اصفهان ادامه بدهد.

در آن طرف، تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته برابر نساجی به پیروزی دست یافت و با ۲۶ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

سرخپوشان تبریزی مدتی است که با مسائل حاشیه‌ای مواجه شده‌اند و علیرضا رحیمی، معاون ورزشی باشگاه به علت دخالت در امور مدیریتی و فنی خارج از چارچوب وظایفش برکنار شد.

علاوه بر این، بعد از جدایی حاج صفی از تراکتور خبر رسید که اشکان دژاگه و مسعود شجاعی هم از این تیم تبریزی رفتنی می‌شوند، اما این ۲ بازیکن اعلام کردند که در تراکتور باقی می‌مانند و جایی نمی‌روند.

حاج صفی خیلی زود باید برابر تیم سابق خود قرار بگیرد و باید دید نویدکیا در بازی روز پنجشنبه از او استفاده می‌کند یا نه!

مس رفسنجان- آلومینیوم اراک/ روز جمعه ساعت ۱۶

تیم فوتبال مس رفسنجان هفته گذشته برابر گل گهر سیرجان به تساوی بدون گل دست یافت و با ۲۴ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت.

شاگردان ربیعی قصد دارند با برتری برابر تیم آلومینیوم اراک سال ۹۹ را با موفقیت به پایان برسانند.

در آن طرف، تیم فوتبال آلومینیوم اراک هفته گذشته شکست سنگینی برابر طلایی پوشان اصفهان متحمل شد. این تیم اراکی قصد دارد شکست هفته قبل را جبران کند، اما کار سختی در رفسنجان پیش رو دارد.

صنعت نفت آبادان - پدیده خراسان/ روز جمعه ساعت ۱۶:۳۰

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هفته گذشته توانست یک امتیاز برابر پرسپولیس، صدرنشین لیگ برتر فوتبال کسب کند و با ۲۴ امتیاز در جایگاه ششم قرار بگیرد.

برزیل ایران قصد دارد با پیروزی برابر حریف مشهدی خود جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد و در کورس مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.

در آن طرف، تیم پدیده خراسان با وجود این که با مشکلات مالکیتی مواجه است، اما توانست هفته گذشته برابر پیکان ۳ امتیاز باارزش کسب کند و با ۲۲ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت.

تیم پدیده خراسان  ستاره‌های خود را یکی پس از دیگری از دست می‌دهد. فرشاد فرجی به پرسپولیس پیوست و امین قاسمی نژاد هم قرار است به آبی پوشان پایتخت بپیوندد.

بیشتر بخوانید

اعلام داوران هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال لیگ برتر فوتبال هفته گذشته برابر پایان برسانند امتیاز در جایگاه لیگ برتر فوتبال نفت مسجد سلیمان آلومینیوم اراک برتری برابر پوشان پایتخت دست یافت پدیده خراسان اما کار سختی سال ۹۹ روز پنجشنبه ساعت ۱۶ تیم تیم فوتبال ماشین سازی برابر تیم قرار گرفت قصد دارند آن طرف روز جمعه هم قرار ذوب آهن پیش رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۹۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر تراکتور و استقلال در تبریز با یکدیگر رودررو خواهند شد که شاگردان جواد نکونام برای پیروزی در این دیدار بسیار انگیزه دارند تا بتوانند از این دیدار دست پر خارج شوند و فاصله امتیازی خودشان با پرسپولیس را حفظ کنند. البته این مسئله با حضور حمید مطهری به‌عنوان سرمربی تراکتور با تغییرات حائز اهمیتی همراه شده اما نکونام امیدوار است چهارمین سرمربی تاریخ استقلال باشد که می‌تواند تی‌تی‎‌ها را در رفت و برگشت شکست بدهد.

استقلال نخستین‌بار در لیگ اول توانست با حضور منصور پورحیدری تراکتور را به‌صورت رفت و برگشت شکست دهد ولی برای این اتفاق سال‌های زیادی صبر کرد. در هفته یازدهم لیگ بیستم بود که ابتدا شاگردان محمود فکری با نتیجه 3 بر یک برابر تراکتور پیروز شدند و در بازی برگشت، فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی استقلال پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل تی‌تی‌ها را جشن گرفت تا بدین ترتیب استقلال پس از سال‌ها موفق شود که تراکتور را در هر دو بازی لیگ برتر شکست بدهد. این اتفاق در لیگ بیست و یکم با حضور مجیدی مجدد تراکتور شد و استقلالی‎‌ها در این لیگ هم توانستند با کسب دو پیروزی 1 بر صفر برابر سرخپوشان تبریزی، فصل خوبی داشته باشند و اکنون نکونام امیدوار است به‌مانند مجیدی و مرحوم پورحیدری فقید این اتفاق را در تبریز تکرار کند.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران