Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@21:11:30 GMT

بیان عملکرد نظام به مردم امید می‌بخشد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۹۸۰۰

بیان عملکرد نظام به مردم امید می‌بخشد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار داشت: اطلاع‌رسانی امر بسیار مهمی برای مقابله با هجمه‌های دشمن است و دستگاه‌های مختلف فعالیت‌ها را اطلاع‌رسانی کنند.

او با بیان اینکه برخی از نقد‌ها نقد نیست بلکه تخریب است افزود: برخی رسانه‌ها به شدت دنبال متهم کردن مسوولان به ناسالم بودن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادنیا اضافه کرد: برخی از سایت‌ها هرچه می‌خواهند می‌نویسند و کسی کاری به کار آن‌ها ندارد از دستگاه قضایی می‌خواهیم در این زمیینه ورود و با قانون شکنی‌ها مقابله کند.

او تاکید کرد: موضوع عملکرد نظام است تهمت‌ها و فضاسازی‌هایی که صورت می‌گیرد به بدبین کردن مردم و آلوده شدن فضا می‌انجامد بنابراین نباید شاهد این چنین نوشته‌هایی باشیم.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه کسانی که نسبت به سلامتی خود بی‌توجه هستند، قطعا سلامت دیگران و جامعه را به خطر می‌اندازند گفت:‌صدا و سیما به عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر به کسانی که با بی توجهی موجب گسترش شیوع کرونا می‌شوند بپردازد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم در این برنامه گفت: خدماتی که نهاد‌ها انجام می‌دهند رسانه‌ای کنند با وضعیت اقتصادی کنونی زحماتی که توسط دستگاه‌ها کشیده شده جای تقدیر دارد.

محمود الله مرادی با بیان اینکه دولت جمهوری اسلامی در همه نهاد‌ها تجلی پیدا می‌کند و نباید آن را تخریب کرد: افزود: تخریب‌ها به حدی بالا است که انگیزه خدمتگزاران را از بین می‌برد.

او با اشاره به اینکه عدم در نظر گرفتن منافع ملی به دلیل حرکت در مسیر احزاب است اظهار داشت: متاسفانه احزاب برخی رفتار‌ها را انجام می‌دهند که منافع ملی را زیر سوال قرار می‌دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کردستان انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست

 حسن دهمرده  در جلسه شورای اداری زهک با اشاره به اقدامات مطلوب دولت در سالی که گذشت؛ اظهار کرد: نمره سال گذشته ادارات این شهرستان در تحقق سیاست‌های کلی نظام و اهداف دولت سیزدهم نمره مطلوبی است و باید تلاش کنیم در سال جاری با برنامه‌ریزی درست شاخص‌های توسعه این شهرستان در بخش‌های مختلف ارتقا یابد.

وی افزود: ما چاره‌ای جز جبران عقب ماندگی‌ها و سرعت بخشیدن به فرایند پیشرفت زهک نداریم، بنابراین مدیرانی که در سال گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشتند باید تلاش بیشتری داشته باشند.
فرماندار زهک با اشاره به شعار سال و اولویت‌های دولت سیزدهم، بیان کرد: از عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی نارضایتی‌های نسبی وجود دارد که باید مدیران نسبت به رفع آن اقدام کرده و از ایجاد ناامیدی در جامعه پیشگیری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود