Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@22:48:21 GMT

آغاز آخرین روز ثبت نام ششمین دوره شورای اسلامی شهر

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۹۸۷۱

آغاز آخرین روز ثبت نام ششمین دوره شورای اسلامی شهر

آخرین روز ثبت نام داوطلبان ششمین دوره شورای شهر تهران، امروز سه شنبه ۲۶ اسفند در مصلی تهران از ساعت ۸ صبح آغاز شد.

به گزارش ایسنا، ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر از ساعت ۸ صبح چهارشنبه (۲۰ اسفند) در سراسر کشور آغاز شده و تنها تا ساعت ۱۸ امروز ۲۶ اسفند به مدت هفت روز ادامه دارد. 

فراهم شدن امکان ثبت نام غیرحضوری به علت شرایط کرونا ، ستاد انتخابات شورای شهر تهران را امسال نسبت به دوره گذشته خلوت کرده است و خبری از ازدحام داوطلبان مدرک به دست نیست، البته روز گذشته در ششمین روز ثبت نام نسبت به روزهای گذشته افراد بیشتری برای ثبت نام به فرمانداری تهران مراجعه کردند و پیش بینی می شود امروز در آخرین روز ثبت نام داوطلبان، مراجعات بیشتری به فرمانداری تهران وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای گذشته مواردی همچون توصیه به داوطلبان این انتخابات برای ثبت نام غیرحضوری و همراه داشتن خودکار هنگام مراجعه برای ثبت نام حضوری با توجه به وجود شرایط کرونایی در کشور بارها مورد تاکید مسئولان انتخابات قرار گرفته است.

شکراله حسن بیگی، رییس ستاد انتخابات استان تهران روز گذشته در تشریح ثبت نامی‌های ششمین دوره شوراهای شهر استان تهران گفت: در روز گذشته ٩٨٤ نفر موفق به نهایی کردن ثبت نام خود در استان تهران شدند. به این ترتیب تا ساعت ١٨ و ۱۵ دقیقه دوشنبه ثبت نام ٣٠١٠ نفر نهایی شده است. ٧٧٦ پرونده در فرمانداری ها در حال بررسی است که به فرمانداران توصیه می‌کنیم حتما تا فردا تا ساعت ٢٤ در فرمانداری ها همراه عوامل باشند تا کار بررسی این پرونده ها را به سرانجام برسانند.

وی افزود: در حوزه ترکیب جنسیتی ٨٥ درصد ثبت نامی ها آقایان و ١٥ درصد خانم‌ها هستند. ازجهت نحوه ثبت نام ٥٥ درصد حضوری با مراجعه به فرمانداری ها، ١٠ درصد در دفاتر پیشخوان دولت، ١٨ درصد به وسیله موبایل و ١٨ درصد به وسیله رایانه ثبت نام کرده اند.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانداری تهران شوراي شهر تهران انتخابات 1400 انتخابات شورای ششم روز ثبت نام ششمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران

تهران- رییس ستاد انتخابات استان تهران از آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و گفت: داوطلبان برای تبلیغ یک هفته فرصت دارند.

سید عباس جوهری، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز تبلیغات نامزد‌های برای دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و اظهار کرد: تبلیغات داوطلبان از ساعت صفر بامداد امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه شروع شده است.

جوهری با بیان اینکه تبلیغات دور دوم انتخابات به مدت یک هفته تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در مدت زمان تعیین شده بر اساس قانون، داوطلبان می‌توانند نسبت به تبلیغات در فضای مجازی و سطح شهر اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از فضای مهیا شده توسط رسانه ملی برای اطلاع رسانی به شهروندان تشکر کرد و افزود: مناظرات نامزد‌ها در حوزه انتخابیه تهران و ورامین ضبط شده و از فردا پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: با قرعه کشی‌های صورت گرفته هم در رادیو و هم در مجموعه شبکه تهران پخش مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود