Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@00:37:07 GMT

واکنش دادگستری کازرون به ازدواج دختر و پسر 7 و 8 ساله

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۰۰۶۴

واکنش دادگستری کازرون به ازدواج دختر و پسر 7 و 8 ساله

پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی در رابطه با ازدواج دو کودک مبنی بر کودک همسری در شهرستان کازرون فارس، دادستان این شهرستان این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش رکنا، روابط عمومی دادگستری کازرون روز سه شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد ، پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی در رابطه با ازدواج دو کودک افغان در شهرستان کازرون، این موضوع با قید فوریت در دستور کار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرار گرفت و در همین راستا با تحقیقات بعمل آمده از خانواده کودکان و عوامل مربوطه در شبکه بهداشت این شهرستان مشخص گردید که خانواده های این کودکان با توجه به رسوم خود اقدام به گرفتن آزمایش اولیه نموده تا در آینده مشکلی جهت ازدواج احتمالی در سن قانونی کودکان وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ازدواج دو کودک افغان در شهرستان کازرون تکذیب شد

در همین راستا دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کازرون عنوان داشت: با افرادی که در فضای مجازی اقدام به انتشار اخبار و مطالب کذب می نمایند برابر قانون و با جدیت برخورد خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کودک همسری کازرون اخبار حوادث کودک افغان کازرون کودک همسری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فیلم ایران کرونا مرد عکس قیمت بازیگر سینما و تلویزیون دادگاه بورس جسد شهرستان کازرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از صدور رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی‌زاده، اظهار داشت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدیدنظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ  اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است، گفت: فرصت‌طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • سرباز وکارمند دادگستری کودکان را ازسیل نجات دادند
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز