Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@00:04:47 GMT

۲ هزار بسته معیشتی در پیشوا توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۰۳۶۳

۲ هزار بسته معیشتی در پیشوا توزیع می‌شود

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه شهرستان پیشوا از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در آغاز مرحله پنجم کمک‌های مؤمنانه در شهرستان پیشوا خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  پیشوا، سرهنگ غلامرضا نجفی ‌با اشاره به اقدامات انجام‌شده در سال 99 و اجرای مرحله پنجم کمک‌های مؤمنانه اظهار داشت: در سال 1399 با تأکید مقام معظم رهبری بر انجام کمک‌های مؤمنانه، رزمایش مواسات با حضور جهادی مردم، نیروهای بسیج، سپاه و نهادهای انقلابی دیگر آغاز شد و امروز نیز پنجمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه را آغاز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله پنجم کمک مؤمنانه 2 هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و کمتر برخوردار و آسیب دیدگان کرونا توزیع خواهد شد و همچنین فاز دوم از طرح حاج قاسم سلیمانی و کمک‌های معیشتی نیز در راستای مقابله با ویروس کرونا و خدمات به مردم در سطح شهرستان اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان پیشوا در ادامه گفت: حوزه و پایگاه‌های بسیج پیشوا در راستای محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان 30 منزل از منازل محرومین را مرمت و بازسازی کردند و 47 سری جهیزیه نیز در این ایام توسط سپاه تهیه و به زوج‌های جوان اهدا شده است.

296 میلیارد تومان کمک مومنانه در مازندران توزیع شدرزمایش کمک مومنانه در منطقه محروم دودانگه ساری به روایت تصویرادامه نهضت کمک مومنانه در سمنان/ 196 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد‌

 باید دست‌به‌دست یکدیگر سال خوبی را رقم بزنیم 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله باقری نیز در حاشیه مراسم آغاز مرحله پنجم کمک‌های مؤمنانه اظهار داشت: سال سختی را پشت سر گذاشتیم سالی که‌ جامعه گرفتار ویروس کرونا و مشکلات معیشتی شدند اما با دستگیری، فعالیت‌های جهادی و کمک مردم و نهادهای جهادی و انقلابی اقدامات بسیار خوبی انجام شد که مانند این اقدامات را در زمان جنگ نیز شاهد بودیم.

وی افزود: نهادهای انقلابی، بسیج و سپاه به‌صورت ویژه میلیاردها تومان کمک‌های معیشتی و ده‌ها هزار بسته‌های غذایی و صدها هزار غذای گرم بین مردم نیازمند و آسیب‌دیده توزیع کردند که جای تقدیر دارد.

امام‌جمعه شهرستان پیشوا تاکید کرد: مردم در این روزها یکدیگر را یاری و حمایت کردند لذا در شرایط فعلی که در آستانه نوروز قرار داریم انتظار می‌رود مردم و نهادها دست‌به‌دست یکدیگر سال خوبی را رقم بزنند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمک های مؤمنانه مرحله پنجم کمک شهرستان پیشوا بسته معیشتی هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است

آیت اله محمدباقر لایینی، در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه با اهمیت انتخابات، با بیان اینکه انتخابات بهترین فرصتی است که قانون اساسی جمهوری اسلامی در اختیار مردم قرار داده تا قدرت انتخاب داشته باشند، افزود: ما در انتخابات می‌توانیم با انتخاب افراد شایسته مملکت را به سوی آینده بهتر سوق دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اینکه هر کسی که آینده شهر و کشور خود را دوست دارد، باید انتخابات را جدی گرفته، بر اهمیت مشارکت حداکثری تاکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری بهترین راه تحول در کشور و جامعه است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در استان مازندران به مرحله دوم رسیده است، ابراز امیدواری کرد تا مردم این شهرستان‌ها انتخابات را مانند دور اول جدی گرفته و بهتر از آن و بیشتر مشارکت داشته باشند و به کسی که خودشان اصلح و ارجح می‌دانند، رأی دهند.

آیت الله لایینی با بیان اینکه مردم با شرکت در انتخابات به ندای شهیدان عزیز در این راه لبیک بگویند، از حضور مردم استان مازندران در مرحله اول انتخابات و شهرستان‌های قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مرحله دوم انتخابات تشکر کرد.

مازندران ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ کرسی در مجلس دارد و تکلیف یک حوزه انتخابیه آن شامل دو کرسی به دور دوم انتخابات کشیده شده است.

کد خبر 6094304

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی