Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مصوبات ستاد کرونا در خصوص محدودیت‌های نوروز ۱۴۰۰، اظهار داشت: تمامی مراکز تفریحی، گردشگری و اقامتی دولتی استان در این ایام تعطیل است.

او افزود: استان در سه هفته آینده با خطر بالقوه افزایش شیوع کرونا روبرو است به همین دلیل باید تا می‌توان نسبت به اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی دقت لازم را داشت و سهل‌انگاری نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تأکید استاندار چهارمحال و بختیاری بر اجرای سریع پروژه‌های آب و راه آهن

عباسی اضافه کرد: در روز‌های آینده ۲ وظیفه مهم برعهده مسئولان است، یکی اینکه مسئوولان وظایف خود را به خوبی انجام دهند و از سوی دیگر مردم را به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشویق و ترغیب کنیم تا بتوان ایام نوروز را بدون مشکل سپری کنیم.

او با بیان اینکه در ایام نوروز ۱۴۰۰ سرویس‌دهی به مسافرانی که به استان سفر می‌کنند، انجام نمی‌شود، ادامه داد: تمامی واحد‌های اقامتی، گردشگری و تفریحی دولتی استان باید تعطیل باشد و با افراد متخلف به شدت برخورد می‌شود.

عباسی گفت: همچنین هیچ یک از مردم استان مجاز نیستند تا منازل خود را به مسافران اجاره دهند.

او به نحوه فعالیت تالار‌های پذیرانی نیز اشاره کرد و افزود: تالار‌ها با ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باز باشند و مانعی در این خصوص وجود ندارد.

عباسی با تاکید بر اینکه برگزاری مراسم عروسی و مجالس ترحیم همچنان ممنوع است، اضافه کرد: فعالیت رستوران‌ها نیز در شهر‌های فارسان، سامان، کوهرنگ و شهرکرد باید به شکل بیرون‌بَر باشد و پذیرش مشتری در داخل رستوران مجاز نیست.

او با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری بعد از بندرعباس و البرز استان سوم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است ادامه داد: این موضوع نشان از همدلی مردم و مسئولان است، اما این‌ها مانع از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نمی‌شود و باید این دستورالعمل‌ها بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراکز تفریحی مسافران نوروزی دستورالعمل های بهداشتی دستورالعمل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات

به گزارش خبرگزاری مهر، حلیا سادات حسینی در نشست هم اندیشی دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه که با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت بررسی ابعاد زیست محیطی و جایگاه محیط زیست شهری در زندگی روزمره شهروندان گفت: امروزه توجه به مسائل زیست محیطی در برنامه ریزی‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات توسعه در شهرها می‌تواند گامی مؤثر در جهت بهبود وضعیت محیط زیست و در نتیجه ارتقا سطح کیفیت زندگی شهروندان باشد.

حسینی از دبیران خانه‌ها و کانون‌های محیط زیست مناطق به عنوان رابطین بین مجموعه مدیریت شهری و شهروندان یاد کرد.

وی در ادامه خطاب به دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه با بیان اینکه فعالیت دبیران محیط زیست به عنوان سفیران محیط زیستی در سطح مناطق می‌تواند با شناسایی چالش‌ها و معضلات محیط زیستی در سطح منطقه بسیار راهگشا باشد گفت: شما می‌توانید با تعیین راهکار مؤثر در جهت مدیریت، زمینه ساز ارتقای کیفیت محیط زیست شهری شد.

کد خبر 6090290 علی قدمی

دیگر خبرها

  • CPU چیست؟ به زبان ساده و نحوه کار
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود