Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتراض ها به قتل یک زن جوان توسط پلیس انگلیس، نگرانی در مورد رقم خوردن جنبشی طولانی در این کشور را تشدید کرده است. خبرگزاری میزان – اعتراض‌ها به قتل «سارا اورارد»، شهروند ۳۳ ساله انگلیسی به دست پلیس «لندن»، سبب آغاز اعتراض‌ها علیه پلیس و طرح درخواست جلوگیری از تصویب لایحه جدید در این مورد شد.     به گزارش «گاردین»، صد‌ها معترض دوشنبه شب برای سومین شب پیاپی با حضور در خیابان‌های لندن، پایتخت انگلیس، اعتراض خود را به اختیارات گسترده پلیس نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پلیس لندن در مواجهه با این اعتراض دست به دستگیری چند نفر زد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   لایحه جدید در مورد پلیس که دیروز در پارلمان انگلیس مطرح شد، به دلیل اختیارات جدیدی که به پلیس برای کنترل اعتراض‌ها و وضع مجازات سختگیرانه برای مقابله با قانون شکنان می‌دهد، مورد انتقاد و اعتراض قرار گرفته است. بررسی این لایحه امروز سه شنبه، ۲۶ اسفند، در پارلمان انگلیس ادامه دارد.   اعتراض به این لایحه در پی قتل یک زن توسط پلیس لندن سبب شده تا این اعتراض‌ها تشدید شود.   تجمع در مقابل مقر پلیس «مترو پولیتن» در «اسکاتلندیارد»، تظاهرات به سمت «وست مینستر» و مسدودکردن پل‌های منتهی به پارلمان، از جمله اقدام‌های اعتراضی بودند که معترضان لندنی انجام دادند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   پلیس پس از اعلام دستور بازگشت معترضان به خانه به بهانه محدودیت‌های کرونایی که با بی توجهی معترضان مواجه شد، چند نفر از آن‌ها را به دلیل نقض مقررات کرونایی دستگیر کرد.  بیشتر بخوانید:  قتل سارا اورارد به دست پلیس انگلیس داستان یک قتل جنجالی در انگلیس پلیس لندن هنوز توضیح و بیانیه‌ای در مورد تعداد و هویت دستگیرشدگان ارائه نکرده است.     از جمله گروه‌های شرکت کننده در این اعتراض‌ها می‌توان به اعضای جنبش‌های «جان سیاهان مهم است»، «شورش علیه انقراض»، «Sisters Uncut»، «Reclaim This Streets» و «Stop HS۲» اشاره کرد.   «پریتی پاتل»، وزیر کشور انگلیس، ضمن انتقاد از برخورد خشونت بار پلیس با معترضان، ادامه این اعتراض‌ها را عامل تضعیف پلیس و افزایش شمار قربانیان خواند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   در عین حال، براساس برخی از گزارش ها، یک افسر پلیس لندن به دلیل ارسال تصویر توهین آمیز از صحنه جرم قتل سارا اورارد در گروه واتس اپی همکارانش از خدمت تعلیق شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: انگلیس بوریس جانسون حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انگلیس انگلیس بوریس جانسون حقوق بشر اعتراض ها پلیس لندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر عجیب از یورتمه اسب‌های زخمی در خیابان‌های لندن!

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، یک سخنگوی ارتش انگلیس می‌گوید پنج اسب سواره‌نظام با فرار از محل حضور خود و دویدن در خیابان‌های لندن، پنج نفر را زخمی کردند.

او گفته ۲ اسب در این حادثه مجروح شدند اما تمام آن‌ها هم‌اکنون در اختیار نیروهای مربوطه هستند.

صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | تصاویر کد خبر 847026 برچسب‌ها حیوانات - حیات وحش انگلیس خبر مهم

دیگر خبرها

  • تشدید اعتراض حامیان فلسطین در مراکز آموزش عالی آمریکا
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه  
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد  
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • تصاویر عجیب از یورتمه اسب‌های زخمی در خیابان‌های لندن!
  • معاون وزیر کشور : طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد / یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح مخالفتی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • توضیح معاون وزیر درباره ادامه کار «طرح نور»
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس