Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان اصفهان از توزیع ۳ هزار سبد کالا ویژه نوروز در بین خانواده نیازمند زندانیان خبر داد.

مسعود دایی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: زندانی شدن سرپرست خانواده می‌تواند زمینه ساز بروز آسیب‌های اجتماعی فراوان برای اعضای خانواده زندانیان شود و یکی از مهم‌ترین زمینه‌هایی که تمام ابعاد زندگی این خانواده‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد، عدم توجه به وضعیت معیشتی آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انجمن حمایت زندانیان اصفهان با هدف کاهش زمینه بروز آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از برهم خوردن کانون گرم خانواده فرد زندانی حمایت از خانواده زندانیان نیازمند را عهده‌دار شده است و در این مسیر یکی از راهبردهای مهم هدف گذاری شده حمایتی این انجمن توانمندسازی مهارتی و اقتصادی اعضای خانواده زندانیان است.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان اصفهان با اشاره به توزیع بسته‌های حمایتی بین خانواده زندانیان، تصریح کرد: این انجمن در طول ایام مختلف سال و به مناسبت‌های مختلف اقدام به اهدای بسته‌های حمایتی بین خانواده زندانیان می‌کند و با توجه به در پیش بودن عید نوروز توزیع سه هزار سبد کالا توسط انجمن حمایت زندانیان اصفهان در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به لزوم حفظ عزت نفس و کرامت انسانی خانواده‌های زندانیان، ادامه داد: بسته معیشتی ویژه نوروز شامل برنج، مرغ، روغن، عدس، رب، ماکارونی، جوپرک و غیره بوده و باید به این نکته توجه داشت که در مکانیزم توزیع بسته‌های حمایتی، جامعه هدف به خوبی مشخص بوده و مطالعات دقیقی در این زمینه شده است تا خانواده‌های نیازمند زندانیان در این ایام بتوانند لحظات شادی را در کنار دیگر سپری کنند.

دایی اضافه کرد: انجمن حمایت زندانیان اصفهان برای کاستن آلام خانواده‌های زندانیان سعی دارد در ایام مختلف سال در قالب مستمری و سبد کالا به خانواده‌های نیازمند کمک کند و خیران نیک اندیش در تحقق این مهم نقش مؤثری را ایفا می‌کنند از این رو انتظار می‌رود خیران استان اصفهان به سبب فرهنگ غنی اسلامی و الگوبرداری از ائمه اطهار (ع) انجمن را در تحقق این مهم بیش از پیش یاری کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات مهمی که بیش از مجازات حبس، دامن‌گیر خانواده‌های زندانیان می‌شود، آسیب‌های روحی است، تصریح کرد: نگاه انجمن حمایت زندانیان اصفهان در مواجهه با مشکلات خانواده زندانیان صرف پرداخت مستمری ماهانه و کمک‌های نقدی و کالا به آنان نیست بلکه اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در راستای جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی نیز همواره مورد توجه بوده و بر همین اساس مددکاران، مشاوران و روان‌شناسان انجمن حمایت زندانیان با ارائه مشاوره در تلاش هستند آسیب‌های مترتب با آنان را به حداقل ممکن برساند.

کد خبر 481601

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان زندانیان بسته معیشتی خانواده های نیازمند سبد معیشت انجمن حمایت زندانیان اصفهان مسعود دایی خانواده زندانیان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق انجمن حمایت زندانیان اصفهان خانواده زندانیان بین خانواده سبد کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد

مدیرکل زندان‌های فارس از کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیرعمد در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، اسحاق ابراهیمی، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان 16 جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه استان برگزار شد که در این جشن‌ها، خیران کمک‌های خود را جهت آزاید زندانیان جرایم غیرعمد ارائه کردند.

وی افزود: در نتیجه این جشن‌ها که با حضورر و استقبال ارزشمند جامعه خیرینت و مسئولان محلی و استانی همراه بود، بیش از 44 میلیارد و 500 میلیون تومان توسط خیران و نیک اندیشان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت شد.

رئیس ستاد دیه استان با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 650 زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های فارس با کمک خیران آزاد شده‌اند، افزود: در حال حاضر بیش از 950 زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک مردم عزیز هستند.

وی دومین مرحله از پویش سهم من 40 را نیز مورد استقبال مردم توصیف کرد و گفت: بیش از 6000 هزار تراکنش تاکنون انجام و نزدیک به 7 میلیون تومان در این حوزه جمع آوری شده است، ضمن اینکه شهروندان و هم استانی‌های عزیز در جریان باشند، کمک‌های هر نفر 40 هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، می‌تواند زمینه آزادی کل زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فرهیم، نوع دوست و فرهنگ‌ساز استان خواهد بود.

به گزارش تسنیم شماره کارت 6104337770030961 بنام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمک‌های مردم شریف براغی آزرادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدائ شادی به خانواده‌های بی پناه آنان است. افرادی که از سر اتفاق و بدون انگیزه مجرمانه به زندان افتاده اند خود و خانواده هایشان از تبعات در رنج هستند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان