Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@08:22:06 GMT

ارزانترین سفر نوروزی چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۰۸۸۶

ارزانترین سفر نوروزی چقدر است؟

گرانی بلیط هواپیما و قطار بسیاری را مجبور به سفر با اتوبوس کرده است. اما بلیط اتوبوس هم در روزهای اخیر افزایش قابل توجهی داشته است. به گونه‌ای که هزینه رفت و برگشت یک خانوار چهار نفره به برخی از شهرها از دو میلیون تومان هم فراتر می‌رود.

ارزانترین سفر نوروزی چقدر است؟

در روزهای پایانی اسفند بسیاری از مسافران سرگردان تهیه بلیط اتوبوس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بسیاری از شهرهای شمالی بلیط اتوبوس موجود نیست و بلیط شهرهای دیگر هم افزایش قابل توجهی داشته است.

به گفته یکی از مخاطبان، بلیط بندرگز در ماه گذشته ۹۰ هزار تومان بود و الان به ۱۷۰ هزار تومان رسیده است؛ یعنی افزایش دو برابری بلیط طی یک ماه.

مخاطب دیگری می‌گوید ماه گذشته بلیط شاهرود ۴۲ هزار تومان بوده و هفته آخر اسفند ماه به ۸۵ هزار تومان رسیده است. این ماجرا درباره دیگر شهرها هم وجود دارد.

گران شدن هزینه سفر جاده ای

افزایش قیمت‌ بلیط، هزینه سفرهای جاده‌ای را بسیار گران کرده است. هزینه بلیط رفت و برگشت برای یک خانوار چهار نفره به برخی از شهرها از دو میلیون تومان هم فراتر می‌رود.

بلیط بندرعباس-رشت حدود ۳۱۶ هزار تومان است و هزینه سفر رفت و برگشت یک خانوار چهار نفره، دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌شود.

بلیط تهران-بندرعباس هم ۲۳۰ هزار تومان است و هزینه سفر یک خانوار ۴ نفره حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

هزینه بلیط یک خانوار برای تهران-تبریز حدود ۹۶۰ هزار تومان است. احتمالا سفر از تهران به اراک، یکی از ارزانترین سفرها برای خانوارها باشد.

لیست قیمت بلیط و هزینه سفر یک خانوار چهار نفره به برخی از شهرها را در جدول می‌بینید.

منبع: فردا

کلیدواژه: سفر بلیت اتوبوس سفر نوروزی بلیت ارزان سفرهای نوروز یک خانوار چهار نفره هزار تومان هزینه سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir

سامانه بلیت فروشی بازی تراکتور و فولاد به نشانی fooladfc.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار تراکتور و فولاد در سامانه رسمی باشگاه فولاد خوزستان مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و فولاد سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه فولاد خوزستان دریافت کنند.

سامانه خرید بلیط تراکتور و فولاد

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و فولاد را دارند، می‌توانند از طریق سامانه fooladfc.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 750593

دیگر خبرها

  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • مدت زمان اخذ ویزای توریستی دبی چقدر است؟