Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازار مرغ ظرف ۴۸ ساعت از سوی دولت و مسئولین قابل ساماندهی است، تاکید کرد: دولت باید در یکصد روز باقی مانده بازار مرغ را مدیریت کند. خبرگزاری میزان - محمد باقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در ارزیابی خود از تصویب بودجه ۱۴۰۰ در مجلس گفت: متاسفانه اراده‌ای برای تغییر در ساختار بودجه سالیانه از سوی دولت مشاهده نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این شرایط  مجلس تصمیم گرفت هدفگذاری خود را برای کاهش ایرادات بودجه و تامین حداکثری مردم قرار دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه بودجه ۱۴۰۰ مطلوب مجلس نبود، بیان داشت: البته ما می‌توانیم خرسند باشیم که برخی تصمیمات مهم بالاخره در این بودجه به تصویب رسیده است و دولت ملزم به اجرای آن است.
قالیباف تاکید کرد: به واقع تصمیمات ضد تبعیضی در بودجه سالیانه اعمال شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مدیریت ضعیف دولت در کنترل و مدیریت بازار شب عید، گفت: مدیریت نظام توزیع کالا‌های اساسی مردم آنچنان دچار مشکل است که کرامت مردم در توزیع کالا‌ها حفظ نمی‌شود.

قالیباف تصریح کرد: گوش مردم از توضیحات مسئولین پر شده است و دولت موظف است بازار شب عید را سامان دهد و از هرگونه دلیل تراشی پرهیز کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازار مرغ ظرف ۴۸ ساعت از سوی دولت و مسئولین قابل ساماندهی است، تاکید کرد: دولت باید در یکصد روز باقی مانده بازار مرغ را مدیریت کند.

تکمیل می‌شود ... برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم رئیس مجلس شورای اسلامی بازار مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجلس شورای اسلامی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌پردازد.

در صورتی که بررسی جداول در این دو روز به اتمام نرسد، مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه نیز جلسه علنی تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090946 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود