Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت امام حسین (ع)، گفت: سوم شعبان المعظم که از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به‌عنوان روز پاسدار نامگذاری شده روز تجلیل از مقام والای پاسداران انقلاب اسلامی است که با تاسی از امام حسین (ع)، حماسه‌سازان تاریخ پرافتخار ایران اسلامی نام گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پاسداران را پرچمداران پرافتخار مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از هویت اسلامی ملت شریف و آزاده ایران دانست و اظهار کرد: پاسداران بی هیچ چشم‌داشتی عمر خویش را وقف حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ دستاوردهای آن کرده‌اند.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به‌خوبی از نقش مؤثر سپاه پاسداران در دفاع از آرمان والای امام خمینی (ره) و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آگاه هستند، تصریح کرد: هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان به سپاه و انزجار و نفرت استکبار جهانی از پاسداران سلحشور انقلاب اسلامی گواه اثرگذاری و حقانیت این نهاد مقدس است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه تضعیف سپاه، تضعیف ملت ولایی و انقلابی ایران اسلامی است، بیان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی پرقدرت و استوار بر عهد راستین خویش با امامین انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و در دفاع از میهن اسلامی و مقابله با استکبار جهانی گامی به عقب ننشسته‌اند و منافع نامشروع ابرقدرت‌های شرقی و غربی را به خطر انداخته‌اند.

وی تأکید کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در طول عمر بابرکت ۴۲ ساله انقلاب اسلامی ایران ضمن مقابله با عناصر خود فروخته ضد انقلاب و خنثی‌سازی توطئه‌های امنیتی و همچنین حماسه‌سازی در هشت سال دفاع مقدس، در مصاف با فتنه‌ها و چالش‌های استکبار جهانی و ایادی داخلی آنان بسیار خوش درخشیده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: حماسه باشکوه سازندگی و نقش پاسداران انقلاب اسلامی در محرومیت‌زدایی و یاری رساندن به مردم مناطق کم‌برخوردار در حافظه ملت قدرشناس ایران ثبت و ضبط شده است.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب نقش اثرگذار و تعیین کننده خود را در منطقه به ویژه شکست و نابودی داعش به خوبی ایفا کرده‌اند، گفت: در این مسیر پرخطر شهدای گرانقدری از جمله سردار صلح و امنیت «حاج قاسم سلیمانی» تقدیم امنیت و آرامش مردم ایران و ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه منطقه شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: در شرایط خاص کنونی نیز که جهان درگیر شیوع ویروس منحوس کرونا است اجرای موفقیت‌آمیز طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی با نقش‌آفرینی پاسداران انقلاب اسلامی برای مقابله با بیماری کرونا یک‌بار دیگر آرامش را برای میهن اسلامی به ارمغان آورده است.

کد خبر 5169992

منبع: مهر

کلیدواژه: روز پاسدار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه بارش برف شیوع کرونا گرگان اردبیل شیراز انتخابات شوراي شهر کرونای انگلیسی پاسداران انقلاب اسلامی استکبار جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی کل سپاه، مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق برگزار می شود.

این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام های حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903388

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران با عملیات وعده صادق، هیمنه دشمن را در هم کوبید
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی در آینده منطقه جایی ندارند/ ایران مقاومت را در جهان تقویت کرد
  • لزوم شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • انتخابات در جمهوری اسلامی به‌معنی مبارزه با دیکتاتوری است
  • درباره تیرباران اولین وزیر زن در ایران
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران