Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی آخرین روز ثبت نام از نامزدهای حضور در انتخابات ششمین دوره شورای شهر از ساعت ۸ صبح امروز سه‌شنبه ۲۶ اسفند آغاز شد.

تا پایان روز ششم، ۲۷۲ نفر از شهرستان تبریز ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲۳۸ نفر از حوزه تبریز، ۹ نفر از خسروشاه، ۱۲ نفر از سردرود و ۱۳ نفر نیز از باسمنج ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از چهره های شاخص طی روزهای گذشته با حضور در فرمانداری به صورت حضوری ثبت نام کردند.

فریبا اسکندری بازیگر کوتاه قامت صدا و سیمای آذربایجان شرقی اولین چهره شناخته شده ای بود که برای ثبت نام در انتخابات در فرمانداری حاضر شده بود.

وی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: برای دفاع از حقوق کوتاه قامتان آمده ام چون که هیچ کس صدای ما را نمی‌شنود.

وی ادامه داد: هیچ کدام از مسئولین فرزند یا آشنای کوتاه قامتی ندارند که ما را درک کنند.

مرتضی آبدار مدیرکل سابق میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی که روز گذشته به دلیل نقص مدارک، ثبت نامش ناتمام مانده بود، امروز دوباره به فرمانداری مراجعه کرد.

وی در جمع خبرنگاران گفت: من با ۳۵ سال سابقه حضور در نهادهای مختلف اجرایی که در سال ۹۸ با افتخار بازنشسته شدم، با کوله باری از تجربه آمدم  تا در حوزه قانون گذاری شهری مثمر ثمر واقع شوم.

وی ادامه داد: هرکجا که قانون حاکم است، ما نیز تابع قانون هستیم و در قانون انتخابات نیز یکی از شرایط اخذ گولهی سوء پیشینه از قوه قضائیه است و ما نیز این گواهی را اخذ کرده و در انتخابات ثبت نام کردیم.

آبدار خاطرنشان کرد: روز گذشته یکی از مدارکم ناقص بود که به همین دلیل امروز دوباره مراجعه کرده و ثبت نامم را تکمیل کردم.

به گزارش ایسنا، ثبت‌نام از داوطلبان حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ آغاز و تا ساعت ۱۸:۰۰ امروز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ (جمعا به مدت ۷روز) ادامه خواهد یافت.

گفتنی است، داوطلبان می‌توانند جهت ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر به یکی از چهار روش اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت‌نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیغام مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب، نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی کامپیوتر (دانلود برنامه ثبت‌نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیغام مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب، دفاتر پیشخوان دولت و دریافت پیغام مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب و مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰) نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

این خبر در حال به‌روز رسانی است...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر رضایی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، با اعلام اینکه از اواخر هفته گذشته ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه در صدا و سیمای آذربایجان شرقی کلید خورده است، پیش بینی کرد: حدود یکهزار دقیقه برنامه از نامزدها در این مرحله تولید و در شبکه استانی سهند پخش شود.

وی با اشاره به اینکه در دور دوم انتخابات به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد، گفت: علاوه بر تولید سه مناظره ۱۲۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه میانه و سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه شبستر بین نامزدها تولید و پخش می‌شود.

وی اظهار کرد: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، ۱۳ کانال سهم آذربایجان شرقی بود که در ۱۳ حوزه انتخابیه در مجموع ۶۵۸ برنامه در هفت محور با حضور تعداد ۹۴ نامزد از مجموع ۱۶۸ کاندیدای ثبت نام شده، برنامه ضبط شد.

رضایی با اشاره به موفقیت صدا و سیمای مرکز در تولید و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور نخست انتخابات مجلس، یادآور شد: در حالی که آذربایجان شرقی از نظر کثرت نامزدها در دور اول انتخابات، بعد از اصفهان رتبه دوم را داشت، اما با ضبط و پخش ۹۸ مناظره تلویزیونی رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.

کد خبر 6090977

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز