Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:34:16 GMT

به خاطر خوشی زودگذر به خود آسیب نزنید

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۱۳۳۸

به خاطر خوشی زودگذر به خود آسیب نزنید

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: متأسفانه در سال‌های گذشته مشاهده می‌شد افرادی به علت خوشی و خوشحالی زودگذر حوادثی را رقم زدند که خود یا اطرافیانشان آسیب دیده‌اند و گاهی اوقات این آسیب‌ها جبران ناپذیر است و باعث مشکلاتی برای خانواده‌ها می‌شود.

سرهنگ جمشید باقری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه چهارشنبه پایان سال می‌تواند برای شهروندان آسیب‌زا و جبران ناپذیر باشد، ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود حتماً مراقبت از کودکان، نوجوانان و خانواده‌های خود را در دستور کار قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده پلیس در چهارشنبه آخر سال در خدمت شهروندان است و مردم می‌توانند هر گونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز را از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

باقری تأکید کرد: امیدواریم امسال به علت شیوع بیماری کرونا شهروندان به طور ویژه پیام‌ها و توصیه‌های پلیس را مدنظر قرار دهند و همچنان که در سال‌های گذشته همراه و همکار پلیس بودند، در آخرین چهارشنبه سال ۹۹ نیز با پلیس همراهی کنند تا فرزندانشان آسیب نبینند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی چهارشنبه سوري نیروی انتظامی کروناویروس پليس همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی

سرهنگ کاووس حبیبی بیان داشت: برابر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه ۲ نفر خود را از مامورین پلیس آگاهی معرفی و ادعای اعمال نفوذ در دستگاه قضایی و انتظامی را دارند و از این طریق از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند با اقدامات فنی هر دو کلاهبردار را شناسایی و آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهمین تا کنون ۷ میلیارد ریال از ۱۲ شهروند کلاهبرداری کرده‌اند، به شهروندان توصیه کرد به سادگی فریب اینگونه افراد نخورده و قبل از انجام هرگونه اقدامی از هویت افراد اطمینان حاصل کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • (ویدئو) برخورد شدید مینی‌بوس با دیوار حسینه به خاطر نقص فنی
  • ربایندگان یسنا به جرم خود اعتراف کردند
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد