Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس هیات‌مدیره ماشین‌سازی روز گذشته میهمان مدیرعامل استقلال بود، آن‌طور که به نظر می‌رسد او به عنوان نماینده باشگاه تراکتور برای جذب محمد دانشگر وارد مذاکره با مدیرعامل استقلال شده است.
به گزارش آریا، از تبریز خبر می رسد تراکتوری ها بی واسطه با محمد دانشگر حرف زده اند و گویا این بازیکن برای رفتن به تبریز به آنها چراغ سبز نشان داده اما گفته مسائل مالی را با مدیر برنامه اش توافق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی هوشنگ نصیرزاده به باشگاه استقلال رفت گفته شد رییس هیات مدیره ماشین سازی در این یک مورد، نماینده باشگاه تراکتور بوده و برای جذب دانشگر اقدام کرده است. به دنبال آن شایعه شد استقلال هم در ازای دانشگر خواهان جذب اشکان دژآگه شده است و به همین دلیل با توجه به مخالفت شدید رسول خطیبی با جدایی اشکان، به نظر می رسید این معامله هم به بن بست خورده باشد اما حالا روایت تازه ای از انتقال دانشگر به تراکتور به گوش می رسد.
گویا مدیران استقلال از فرهاد مجیدی استعلام گرفته اند آیا مشکلی با انتقال محمد دانشگر به تراکتور ندارد که پاسخ فرهاد منفی بوده و گفته از نظر او این انتقال بلامانع است و استقلالی ها هم به باشگاه تراکتور اعلام کرده اند اگر بتوانند رضایت دانشگر را جلب کنند، استقلال آمادگی دارد در ازای دریافت مبلغ رضایتنامه، مدافع خود را به تبریز منتقل کند. برابر با خبرهای رسیده از تبریز، مالک تراکتور حتی مبلغ رضایتنامه دانشگر که باید به باشگاه استقلال پرداخت شود را آماده کرده و اگر مشکلی پیش نیاید، بعد از توافق نهایی این مدافع و تبریزی ها، دانشگر راهی تراکتور خواهد شد.
نماینده باشگاه تراکتور بدون واسطه با دانشگر صحبت کرده که مدافع استقلال هم گفته تمایل به بازی در تراکتور دارد اما باشگاه باید برای مسائل مالی با مدیر بلرنامه اش صحبت کند. اگر پیشنهاد ایجنت و مدیر برنامه دانشگر، غیرمعقول نباشد این مدافع پیراهن تراکتور را می پوشد. همچنین شایعه شده بود تبریزی ها نیم نگاهی هم به جذب فرشید باقری دارند اما یکی از مربیان تراکتور مدعی شد اولویت آنها در حال حاضر جذب محمد دانشگر است که پول رضایتنامه اش هم آماده شده و کادر فنی تراکتور هنوز درباره فرشید باقری به جمع بندی نهایی نرسیده است.
پس از آن‌که چند هفته قبل حضور هوشنگ نصیرزاده در باشگاه استقلال خبرساز شده بود، بار دیگر امروز رئیس هیات‌مدیره باشگاه ماشین‌سازی در محل ساختمان باشگاه استقلال حاضر شد و به دیدار احمد مددی مدیرعامل آبی‌ها رفت؛ نصیرزاده پس از اتمام جلسه در گفتگو با خبرنگاران گفت: من درباره آقای دژاگه اطلاعی ندارم و اگر رسانه‌ها درباره انتقال ایشان صحبت کرده‌اند من خبری ندارم؛ اصلا جزئیاتی درباره نقل و انتقالات نمی‌دانم و در این رابطه صحبتی نشده است. در مجموع باید بگویم باشگاه تراکتور یک تشکیلات بزرگ بخش خصوصی است که در واقع جز تشکیلات موفق بخش خصوصی هم بوده و یک قهرمانی در جام حذفی را هم به دست آورده است.
وی افزود: هواداران خیلی خوبی هم دارد اما تحت تاثیر فضای مجازی بسیار بزرگی که پشت این باشگاه است، خود به خود عقاید و نظرات متفاوتی بیرون می‌آید که در این بین می‌تواند شایعاتی هم پخش شود؛ وقتی ما به نیم‌فصل و نقل و انتقالات می‌رسیم، ممکن است برخی بازیکنان نیاز باشد از باشگاهی به باشگاه دیگر بروند، این موضوع چیز جدیدی نیست. دلیل آن‌هم این است که در کشورمان مشکلات تعداد بازیکنان این‌طور نمود پیدا کرده که باشگاه‌ها مجبور هستند از یکدیگر بازیکن بگیرند و بازیکن جدیدی تقریبا بیرون نمانده است و این مسئله کمی مشکل ایجاد کرده و در سنوات آینده حتما به مشکل می‌خوریم.
نصیرزاده درباره نقل و انتقالات فوتبال ایران ادامه داد: چرا که آکادمی‌های ما خوب کار نکرده‌اند، دو چیز سنش بالا رفته است؛ یکی سن ازدواج و دیگری سن بازیکنان فوتبال. این‌ها همگی سن‌شان بالا رفته است و خطری است که در سال‌های پیش‌رو تیم ملی فوتبال ایران را تهدید می‌کند. من فکر می‌کنم باید فدراسیون فوتبال باید بیشتر دنبال آکادمی‌ها باشد و باشگاه‌ها را ملزم کند که آکادمی‌های خود را داشته باشند چرا که سن بازیکنان فوتبال در ایران بالا رفته و این خیلی چیز جالب و خوبی نیست.
هوشنگ نصیرزاده درباره علت حضورش در باشگاه استقلال گفت: آقای مددی دوست قدیمی و 10 ساله من است، ایشان در حوزه نفت فعالیت داشتند و من هم در آن‌جا حضور داشتم و باهم دوستی قدیمی داریم؛ ما در باشگاه پیکان و سایپا هم با یکدیگر همکاری داشتیم. این‌جا نه صحبت آقای دژاگه شده و نه بازیکن دیگری، بلکه فقط آمده بودم تا به آقای مددی سری بزنم و آن‌جا صحبت خیلی کوتاه و مختصری باهم داشتیم و راستش بازیکنی مدنظر باشگاه تراکتور بود که قرار بود آن بازیکن (از جمع بازیکنان استقلال) را به آن مجموعه اضافه کنند که صحبت شد، قرار نهایی بر این شد که خود باشگاه تراکتور با بازیکن مدنظر صحبت کند.
او ادامه داد: چرا که بازیکن گویا دیگر مدنظر باشگاه استقلال نیست؛ نصیرزاده در پاسخ به خبرنگاری که نام محمد دانشگر را به عنوان گزینه تراکتور مطرح کرد گفت: حالا ایشان هم هست و قرار شد صحبت شود؛ چون باشگاه تراکتور نیاز به مدافع دارد، اگر دانشگر بتواند در خط دفاعی کمک کند. در جریان انتقال محمد انصاری به تراکتور نیستم، آقای زنوزی از دوستان خوب من است و با همدیگر همکاری غیررسمی داریم و امیدوارم هستم این اتفاق بیفتد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدافع استقلال تراکتور محمد دانشگر باشگاه استقلال باشگاه تراکتور محمد دانشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مصدوم تراکتور برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی تمرینات خود برای دیدار با استقلال را از فردا استارت خواهد زد که این تیم برای دیدار با استقلال چند مصدوم خواهد داشت.

محمد قنبری و محمد آقاجانپور دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت سخت، فصل را از دست داده‌اند، اما سیدمحمد حسینی بازیکنی است که به دلیل کشیدگی همسترینگ این بازی را هم از دست داده است.

با توجه به اینکه تراکتور نسبت به غیبت قنبری و آقاجانپور به نوعی اطمینان داشت، حسینی تنها مصدوم غیرقابل پیش‌بینی این بازی محسوب می‌شود که تراکتوری‌ها امیدوار بودند حداقل به این دیدار برسد.

احتمالا حسینی دو هفته بعد امکان همراهی تیمش را خواهد داشت و شاید بازی برابر فولاد را هم در خوزستان از دست بدهد و از میدان دور باشد.

حسینی دو فصل پیش به عضویت تیم استقلال درآمد، اما در همان پنجره ابتدای فصل از تیم ریکاردو ساپینتو جدا شد و به تراکتور پیوست.

دیگر خبرها

  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال