Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@07:39:17 GMT

تکمیل پازل مهربانی در مدرسه انقلاب اسلامی آمل

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۱۶۰۹

تکمیل پازل مهربانی در مدرسه انقلاب اسلامی آمل

به گزارش خبرگزاری فارس در مازندران، مدرسه جایی است که زمینه رشد و بالندگی انسان را فراهم می‌کند؛ چرا که آینده‌سازان در مدرسه رشد کرده و درنهایت پیشرفت کشور را رقم می‌زنند که تحقق این مهم مستلزم استفاده از امکانات آموزشی است .

برای رسیدن به عدالت آموزشی مهربانانی وارد عرصه شدند و با توجه به اینکه ساخت مدرسه کار آسانی نیست و موضوع مهم مشارکت است خیران با مشارکت هم دست به دست هم دادند تا بتوانند کار نیک ماندگار و جادوانه‌ای را به یادگار بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرسه‌سازی خیر ماندگار بوده که از آن می‌توان به‌عنوان تجربه‌ معنوی بسیار پربرکت نام برد که زمینه رشد و اعتلای فرزندان حتی در محروم‌ترین نقاط را رقم می‌زند.

در این گزارش به سراغ قربانعلی یوسفی مدیر مدرسه انقلاب اسلامی شهرستان آمل رفتیم که با استفاده از ظرفیت خیران و خانواده‌ها محترم دبستان انقلاب توانست مدرسه بسیار قدیمی ۵۰ سال پیش را به مدرسه‌ای بسیار مدرن و جدید تبدیل کند که می‌توان گفت برای تحقق این مهم پازلی از مهربانی شکل رفت تا این اتفاق ماندگار رقم خورد.

 

وی که سابقه تدریس ۲۴ ساله را در کارنامه خود دارد و سه سال است که به‌عنوان مدیر انتخاب شده و از مرداد ماه امسال توانست با همراهی خیران و همچنین اولیای دانش‌آموزان نسبت به بازسازی مدرسه قدیمی اقدام کند.

 مدیر مدرسه انقلاب اسلامی شهرستان آمل در گفت‌وگو با فارس درباره این مدرسه بیشتر توضیح می‌دهد و می‌گوید: این مدرسه در سال ۵۸ احداث شد که با توجه به قدیمی بودن شاهد مشکلات بسیاری بودیم به‌طوری‌که در شأن دانش‌آموزان عزیزمان نبود و حتی به‌دلیل قدیمی بودن شاهد مشکلات بسیاری از جمله غیربهداشتی بودن سرویس، نامناسب بودن کلاس‌های درس وشاهد آتش گرفتن سیم‌های برق بودیم.

وی افزود: از زمانی که استارت کار زده شد طی این مدت شاهد همراهی خوب خانواده‌ها، خیران و همچنین اداره کل نوسازی بودم که جای تشکر دارد.

مدیر مدرسه انقلاب اسلامی شهرستان آمل بیان کرد: برای بازسازی و نوسازی این مدرسه ۴۰ میلیون تومان توسط یک خیر به نام آقای ولی محمدغیار با هماهنگی فرمانده سپاه شهرستان آمل، ۲۰ میلیون تومان  توسط بانوی خیر سرکار خانم زلیخا کرد همسر خیر حاج موسی قاسمی از خیران بزرگوار لیتکوه امامزاده عبدالله (ع)آمل،  ۷۰ میلیون تومان توسط اداره آموزش و پرورش آمل و ۲۴۸ میلیون تومان توسط کمک‌های خانواده‌های دبستان هزینه شده است.

 

یوسفی با تشکر از همراهی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، افزود: اداره کل نوسازی دو دستگاه اسپیلت و تمامی رادیاتورها را به این مدرسه اهدا کردند که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی با اشاره به اینکه این مدرسه ۴۲۰ دانش‌آموز دارد، تصریح کرد: روزی که مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بازدیدی از این مدرسه ترتیب دادند با دیدن شرایط زیبای کلاس‌ها و نامناسب بودن میز و نیمکت مدرسه مقرر شد ۲۰۰ میز و نیمکت نیز به این مدرسه اهدا کنند و همچنین سرایدار مدرس که بیش از ۱۵سال  است در این مدرسه فعالیت می‌کند قول جذبش را دادند که این موضوع به نظر من بهترین هدیه برای من و همکارانم بود و اشک شوق را با شنیدن این خبر در چشم همکارانم دیدم.

مدیر مدرسه انقلاب اسلامی شهرستان آمل بیان کرد: زیباترین کاری که استارت این مدرسه را رقم زد شروع کار بازسازی با تسهیلاتی بوده که ۶ نفر از همکارانم که هریک به مبلغ ۲۰ میلیون تومان وام گرفتیم، زده شده که نمی‌توان از آن گذشت.

 

به گزارش فارس، این مدرسه قدیمی که در بهترین نقطه شهر واقع شده که با همکاری و همراهی مدیر، معاونان مدرسه در کنار خانواده‌ها و خیران بازسازی شده به‌طوری‌که اثری از قدیمی بودن  آن نیست و اکنون چشم انتظار حضور دانش‌آموزان  است و مدیر مدرسه قول داده است که دبستان انقلاب اسلامی زیباترین ومجهزترین دبستان استان خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدرسه خیر ساز میلیون تومان خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۱۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

پیام صدقی، ۸ اردیبهشت ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی تاکید کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد. 

صدقی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام جزو اولویتهاست، گفت: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است. 

قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز استان نیز گفت: با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال، مدارس نیمه تمام تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد. 

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و ۸ پروژه نیمه تمام گام موثری در توسعه فضاهای آموزشی استان می توان برداشت. 

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق تقدیر و پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • چند ساعت تا تکمیل پازل 24 تیمی جام جهانی
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است