Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:48:19 GMT

اتفاقات عجیب در کشتی فرنگی روسیه در گزینشی اروپا

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۱۶۳۱

اتفاقات عجیب در کشتی فرنگی روسیه در گزینشی اروپا

به گزارش ایرنا،  به گزارش ایرنا، رقابت‌های گزینشی کشتی المپیک در قاره اروپا با حضور چهره‌های نامدار کشتی جهان از ۲۸ اسفند با حضور ۲۸۰ کشتی‌گیر از ۳۵ کشور به میزبانی بوداپست پایتخت مجارستان و به مدت ۲ روز برگزار می‌شود.

نفرات اول و دوم این رقابت‌ها موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو خواهند شد. پیش از این ۶ نفر برتر رقابت‌های جهانی قزاقستان ۲۰۱۹ در هر وزن و دو نفر برتر رقابت‌های پان آمریکن در هر وزن موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شده اند و این مسابقات سومین رویداد کسب سهمیه المپیک در جهان محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به طور هم زمان، آخرین باری که چهرکین جانشین ولاسوف شد در بوداپست بود آن هم تقریبا ۲ سال پیش. ولاسوف کمتر از ۲ هفته مانده به مسابقات جهانی ۲۰۱۸ در مجارستان از ناحیه زانو مصدوم شد و چهرکین به جای او پا به میدان گذاشت و اتفاقا در وزن ۷۷ کیلوگرم طلای جهان را از آن خود کرد.

این فرنگی‌کار با تجربه تاکنون موفق شد بزرگانی همچون الوین مورسالیف (جمهوری آذربایجان)، ویکتور نمس (صربستان)، تاماش لورینچ (مجارستان) و کیسیدیس (سوئد) را شکست دهد.

البته این تنها تغییر در تیم ملی کشتی فرنگی روسیه نبود چرا که به جای «داوید چاکواتادزه» دیگر قهرمانی المپیکی روس‌ها در وزن ۸۷ کیلوگرم نیز «میلاد علیرضایف» جایگیزین او شد. در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز همچنان «سرگئی سیمینوف» مرد شماره یک روس‌ها است.

روسیه در وزن‌های ۶۰، ۶۷ و ۹۷ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه شده و در مجارستان برای کسب سهمیه در وزن‌های ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم نمایندگان این کشور باید به روی تشک بروند.

تیم ملی کشتی فرنگی روسیه به عنوان یک از قدرتهای بی چون و چرای کشتی جهان در پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۹ در قزاقستان با کسب ۲ طلا و ۳ نقره و کسب ۱۳۲ امتیاز قاطعانه قهرمان جهان شد.

رقابت‌های گزینشی قاره آسیا نیز روزهای ۲۰ تا  ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ و رقابت‌های قهرمانی آسیا روزهای ۲۳ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.

در کشتی فرنگی «علیرضا نجاتی»، «محمدعلی گرایی» و «امیر قاسمی منجزی» در پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۹ موفق به کسب سهمیه المپیک در وزن‌های ۶۰، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم شدند و نمایندگان کشورمان باید برای کسب سهمیه در اوزان ۶۷، ۸۷ و ۹۷ کیلوگرم نیز در ۲ رقابت گزینشی قاره آسیا و گزینشی جهانی تلاش کنند.

ملی‌پوشان کشتی فرنگی در صورتی که نتوانند سهمیه‌های کامل را کسب کنند باید اردیبهشت ماه و در پیکارهای جهانی کسب سهمیه المپیک در صوفیه بلغارستان حضور یابند.

برچسب‌ها روسیه کشتی فرنگی المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه کشتی فرنگی المپیک توکیو روسیه کشتی فرنگی المپیک توکیو اخبار کنکور موفق به کسب سهمیه کسب سهمیه المپیک کشتی فرنگی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد

دیدارهای فینال پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی عصر امروز در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج فینال پنج وزن نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: حسین بیژنی 2 _ محمد حسیوند پناهی 6

63 کیلوگرم: کارن اصلانیان 4 _محمد مهدی کشتکار 6

72 کیلوگرم: دانیال سهرابی 5 _علی دارابی کورای 1

82 کیلوگرم: شاهین بداغی مفرد 1 _ اشکان سعادتی فر 12

97 کیلوگرم: شایان حبیب زارع 4 _ هایک خلویان(ارمنستان) 1

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها