Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جلسه اخیر دولت و شهرداری، قرار شد با شهرداری همکاری شود و امیدوارم دولت به مصوبات این جلسه احترام بگذارد و شاهد فروش اوراق مشارکت سال ۹۹ باشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل ازخبرنگار مهر، محسن هاشمی در جلسه علنی صبح امروز شورای شهر در سخنان ابتدایی خود گفت: در آستانه ولادت اباعبدالله الحسین، ابوالفضل العباس و سید الساجدین قرار داریم، تقارن ولادت‌های شخصیت‌هایی که عقلانیت را با شجاعت همراه کردند، گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در ایام درگذشت یادگار امام خمینی، مرحوم حاج احمد آقا و همسر گرامی امام قرار داریم، از رسانه ملی و رسانه‌های رسمی انتظار می‌رود که به جای استفاده سیاسی از بیانات امام خمینی، ابعاد ناگفته و حقایق زندگی امام و خانواده ایشان را به نسل امروز ارائه کنند تا شکاف بین نسلی از بین برود. در صورتی که فرصت تریبون‌های رسمی در اختیار یادگاران امام، شهید بهشتی، شهید مطهری و سایر شخصیت‌های انقلاب قرار گیرد، می‌توانند در برقراری ارتباط و ارائه تصویری امروزی از شرایط و عملکرد شخصیت‌های انقلاب موثر باشد.

رئیس شورای شهر تصریح کرد: امروز با افتتاح سه ایستگاه مترو و افزوده شدن ۷.۵ کیلومتر به خطوط مترو، مجموع ایستگاه‌های افتتاح شده در اسفند ماه به ۵ ایستگاه و مجموع آنها در سال ۹۹ به ۹ ایستگاه رسید.

هاشمی عنوان کرد: امیدواریم در فروردین ماه هم ۲ یا ۳ ایستگاه دیگر اضافه شود و قولی که مدیریت شهری داده بود، عملاً اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: یکشنبه نیز جلسه‌ای با معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از مسئولان تشکیل شد که آقای حناچی مشکلات تامین اعتبار برای توسعه خطوط مترو و تامین اتوبوس و به فروش رساندن ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت را مطرح کردند.

هاشمی تصریح کرد: در این جلسه تصمیمات مهمی گرفته شد و قرار شد با شهرداری همکاری شود و امیدوارم دولت به مصوبات این جلسه احترام بگذارد و شاهد فروش اوراق مشارکت سال ۹۹ باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رئیس شورای اسلامی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز این هفته با بیان اینکه یکی از اقدامات موثر برای خدمت‌رسانی به مردم در حوزه شهری تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی است، گفت: برخی اتوبوس‌ها و تاکسی های شهری و بین شهری کهنه و فرسوده هستند که این نحوه خدمت‌رسانی شایسته مردم نیست و باید هر چه سریع‌تر بهبود یابد.


آیت الله حسینی افزود: بهبود کمی و کیفی اتوبوس و تاکسی از یک سو و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی از سوی دیگر می‌تواند به کاهش استفاده از خودروهای شخصی و در نتیجه کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک شهری کمک کند.


وی با انتقاد از وضعیت خودروهای شوتی در استان، اضافه کرد: مسئولان برای مقابله با خودروهای قاچاق بر (شوتی) تدابیر اساسی اتخاذ کنند.


امام جمعه یاسوج با اشاره به مناسبت های هفته، دوازدهم اردیبهشت و روز معلم، بیان کرد: دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت مظلومانه متفکر و دانشمند اسلام شهید مطهری است که به نام روز معلم نامگذاری شده و از معلمان می‌خواهیم شخصیت شهید مطهری را الگوی خود قرار داده و مطابق با این شخصیت به وظیفه تعلیم و تربیت بپردازند.


آیت الله حسینی اضافه کرد: معلمان باید شخصیت شهید مطهری را الگوی خود قرار داده و مطابق با عملکرد و آموزش‌های اخلاقی این شخصیت برجسته، به وظیفه تعلیم و تربیت بپردازند.


وی با اشاره به در پیش بودن روز کار و کارگر گفت: ما می‌خواهیم که همیشه کارگران مورد احترام و اکرام باشند و به حقوق خود برسند چرا که همه ما بر سر سفره کارگران هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!