Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ اصغر زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه پلیس راه استان اصفهان تاکنون ویژه برنامه‌ای را برای ایام نوروز در دستور کار قرار نداده است، گفت: در این زمینه همه اقدامات با توجه به تصمیم گیری ستاد مقابله با کرونا برنامه‌ریزی می‌شود.

او با بیان اینکه محدودیت ورود به شهر اصفهان از سوی خودرو‌های غیربومی همچنان برقرار است، تصریح کرد: ورود خودرو‌های غیر بومی به شهر اصفهان ممنوع است و با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر به صورت متوسط روزانه ۱۵۰ خودرو با پلاک غیر بومی در مبادی ورودی شهر اصفهان شناسایی و اعمال قانون می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر اعمال قانون این رانندگان به مبدا خود بازگردانده می‌شوند.

او با تاکید بر اینکه توصیه ما عدم انجام سفر است، افزود: از این رو ایستگاه‌های سلامت بین راهی نیز در استان اصفهان برای ایام نوروز ۱۴۰۰ پیش بینی نشده است.

سرهنگ زارع اضافه کرد: ایستگاه‌ها امنیت سفر فعالیت خود را همواره ادامه خواهند داد و تعطیلی ندارند.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی محدودیت های کرونایی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • ۳۴۵ هزار پلاک آبی هوشمند بر منازل اصفهانی‌ها نصب شده است
  • یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه
  • نصب ۳۵ هزار پلاک‌ آبی هوشمند در منطقه ۵ اصفهان
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • بسته تشویقی ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان اعلام شد
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟ (فیلم)
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟