Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج گفت: هدایت استعداد و خلاقیت‌ جوانان هیئتی به سمت تبلیغ درست از وظایف اصلی مداحان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  رشت ، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی شامگاه دوشنبه در نشست صمیمی با شوراهای استانی کانون‌های بسیج مداحان اظهار داشت: از آنجا که بخش اعظمی از جمعیت کشور جوانان هستند دشمن به‌دلیل این کثرت، آسان‌پذیری و زودپذیری جوانان به‌دنبال انحراف آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج خواستار تشریح سرنوشت انقلاب و حقایق طولانی ایران اسلامی برای نسل جوان توسط مداحان شد و بیان کرد: رمز موفقیت و تاثیرپذیری کلام مداحان در تلاش آنان برای خدا، دین خدا، اخلاص و رضایت خداوند است.

حبیبی محبت و عشق در اهل‌بیت(ع) را دلیل پایداری جریان شیعه در طول تاریخ دانست و ابراز داشت: با وجود دشمنی‌های فراوانی که در طول تاریخ علیه شیعیان وجود داشته اما محبت و عشق به اهل‌بیت(ع) دلیل پایداری شیعه و معارف مستحکم آن در طول زمان و تاریخ است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: مسئولان استان به‌جای کاغذبازی به فکر رفع مشکلات مردم باشندفرمانده سپاه قدس گیلان: امروز بیش از پیش نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت هستیمجلوه‌های ایثار و انفاق مردم گیلان برای کمک به نیازمندان ادامه دارد

وی توجه به استعدادها، خلاقیت‌ها و ذوق جوانان هیئتی و هدایت‌ آن‌ها به سمت تبلیع درست را در رشد فرهنگی و دینی جامعه اثرگذار دانست و گفت: موضوعات مطرح شده یکی از وظایف اصلی مداحان به شمار می‌رود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج با بیان اینکه مداحان در حوزه‌های اقتصادی، سیاست، سبک زندگی و حتی تیپ و قیافه و نوع پوشش هم می‌توانند الگوی مردم باشند افزود: تاثیرگذاری مداحان باید به گونه‌ای باشد که وقتی شخص از مراسم روضه برمی‌گردد متوجه تغییر مثبت در خود شود.

حبیبی مداحان را نقطه اتصال بین مردم و اهل‌بیت(ع) دانست و ابراز داشت: در راه ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) باید مرجع و نقش هدایتگری داشته باشند و در این راه تلاش مضاعف کنند.

به گزارش تسنیم، در پایان این دیدار از کانون‌های فعال و برتر بسیج مداحان استان گیلان تجلیل شد.

انتهای پیام/612/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه قدس گیلان اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مقدم عصر چهارشنبه در آئین تجلیل از برگزیدگان گیلانی طرح ملی فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد استان گیلان در مجتمع خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار شد، اظهار کرد: برای اینکه روح و جانمان را از حرف‌های خوب اشباع کرده و روح خود را ارتقا دهیم، باید در مسجد حضور یابیم و به مسجد رفت و آمد کنیم.

وی فعالیت در مسجد را تداوم راه شهدا عنوان کرد و افزود: شهدا در راه خدا و دفاع از میهن، جانشان را نثار کردند و اکنون شما بچه‌های مسجد با فعالیت در این مکان مقدس در راه رضای خدا و تداوم را شهیدان فعالیت می‌کنید.

مقدم با بیان اینکه کار باید در راه رضای خدا باشد تا ماندگار شود، ادامه داد: باید فعالیت‌های جهاد گونه خود را در هر مکانی که بستر لازم برای ارائه آن وجود دارد، چه مسجد محله خودمان و چه محله‌های دیگر حتی هزار کیلومتر دورتر انجام دهیم مانند همان رزمنده خرمشهری که با دست خالی جلوی دشمن تا دندان مسلح مقاومت کرد و روز ۳۳ مقاومت در خرمشهر به شهادت رسید.

گفتنی است، در پایان این مراسم از ۱۵ کانون فرهنگی هنری مساجد گیلان که حائز رتبه‌های برتر در چهارمین رویداد ملی فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد شدند، تقدیر شد.

کد خبر 6094644

دیگر خبرها

  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی