Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: تعریف و انتقادهای این ستاد در جهت ثناگویی و تعریف مدیران‌نیست بلکه هدف اصلاح جامعه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محمود الله‌مرادی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز به همه مردم و سرداران تلاشگر در صحنه جهاد و شهادت اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم از برکات و فیوضات این ماه مبارک، بهره کافی ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این نشست با هدف قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی اصحاب رسانه در طول سال‌جاری برگزار شد، گفت: خبرنگاران همواره همراه و یاور ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوده‌اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: صدا و سیما و اصحاب رسانه همواره در حال تلاش و آگاه‌سازی مردم بوده و در این ایام کرونایی زحمات زیاد کشیده‌‌اند.

وی با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود اصحاب رسانه در ایام عید خبرهای شاد و امیدآفرین منعکس کنند، تصریح کرد: مردم استان کردستان از دعواهای جناحی و حزبی بی‌ثمر خسته‌ شده و این رویکرد باعث شده که خدمات نظام نادیده گرفته شود.

االه‌مرادی بیان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فراجناحی بوده و تعریف‌ و انتقادهایمان از مدیران در جهت ثناگویی و تخریب مدیران نیست بلکه هدف اصلاح جامعه است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان : با نیش و کنایه امر به معروف و نهی از منکر نکنیمدبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: برخی مدیران برای رفع مشکلات مردم از جای خود حتی تکان نمی‌خورند

وی با بیان اینکه این‌روزها مردم با مشکلات اقتصادی روبه‌روند، عنوان کرد: انتظار می‌رود خبرنگاران در این ایام با اخبار و تولیداتشان باعث یاس بیشتر مردم نشده و اقدامات انجام شده را با نشاط و شادی منعکس کرده تا مردم با آرامش خاطر، سال را تحویل دهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با ذکر اینکه گرچه شاید بنا به شرایط کنونی برنامه‌های عید نوروز حضوری برگزار نشود اعلام کرد: برنامه‌های شاد و مفرح با رعایت چارچوب، اخلاقی و ارزش‌های اسلامی در فضای مجازی اجرا می‌شود.

وی ضمن قدردانی از سپاه بیت‌المقدس و دستگاه‌هایی که رزمایش کمک مومنانه را برگزار کرده‌اند، خاطرنشان کرد: هر جا که نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز داشته، نیروهای سپاه پاسداران در کنار مردم بوده و خواهند بود و حضور و مشارکت سبزپوشان در بحران سیل، زلزله، رزمایش کمک مومنانه و ... گواه بر این ادعاست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: از همه مدیران دولتی نیز که در راستای خدمتگزاری مردم و کمک به محرومان تلاش کرده‌اند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: مجموعه نیروهای دولتی و مدافعان امنیت و سلامت در  رزمایش کمک‌های مومنانه و مبارزه با ویروس کرونا تلاش زیاد کرده و باید قدردان ویژه از آنان صورت گیرد.

الله‌مرادی تاکید کرد: از همه مدیران استانی انتظار می‌رود در استفاده از خودروهای دولتی و اجرای برنامه‌ها به مسائل و اصول اخلاقی توجه ویژه کنند.

وی با بیان اینکه مدیران  در استفاده از بیت‌المال، قانون را رعایت کنند اظهار کرد: خبرنگاران به‌عنوان چشم بینا و بابصیرت و نماینده ستاد امر به معروف، تحرکات افراد سودجور و زمین‌خوار را رصد کرده و هرگونه مورد را گزارش دهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان عنوان کرد: برخی‌ از مدیران تعرضات به بیت‌المال را افتخار دانسته، در حالی‌که این منکر و تخلف بوده و باید رسانه‌ها بدون هیچ گونه ترس این موارد را منعکس کنند.

الله‌مرادی با یادآوری اینکه دستگاه قضایی با مفساد و رانت‌خورانی که خودشان را پشت مسئولیت‌ها و جریانات مخفی کرده به‌جد برخورد می‌کند، تصریح کرد: خبرنگاران رسا و بدون ترس، هرگونه فساد را گزارش داده و هیچ ابایی نداشته باشند.

انتهای پیام/481/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار سیاری به روایت تحول و حرکت نیروی دریایی و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی اشاره کرد و در ادامه ضمن بیان بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته در نیروی دریایی در راستای توسعه دریا محور کشور، به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد.

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با امکانات آموزشی و فرهنگی دافوس ارتش، از موزه جنگ این دانشگاه نیز بازدید کردند.

کد خبر 6089624 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • فلاحت پیشه : هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران / سرنوشت پول های اختلاس شده هم مشخص نشد
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود