Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت شلبی آمریکن در جدیدترین نسخه خود از نسخه‌های محدود موستانگ، خودروی Shelby Super Snake Speedster Edition بدون سقف پرده برداری کرده است. این موستانگ کم نظیر به لطف استایل خاصش برای رانندگی از بالا به پایین ساخته شده است.

برای جشن ۹۸ سالگی کارول شلبی، شلبی آمریکن در حال ساخت نسخه ویژه ۹۸ Shelby Super Snake Speedsters است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توان این خودرو از یک پیشرانه ۵ لیتری کایوت V۸ سوپرشارژ تامین می‌شود که به لطف یک سوپرشارژر شلاقی، یک قدرت خیره کننده ۸۲۵ اسب بخاری (۶۱۵ کیلووات) تولید می‌کند.

مشتریان می‌توانند از جعبه دنده دستی یا نسخه اتوماتیک شلبی سوپر اسنیک اسپیدستر استفاده کنند. هر گیربکس از شلبی آمریکن به روزرسانی‌های انحصاری دریافت می‌کند تا به کمک آن بتواند قدرت اسب بخار اضافی را کنترل کند، یعنی دو برابر توان خروجی یک Mustang GT معمولی. البته پیشرانه برای کنار آمدن با این توان، تقویت شده است.

شلبی آمریکن ترمز‌های جلوی ۶ پیستون و ترمز‌های عقب ۴ پیستون را برای کمک به موتور قدرتمند V۸ Shelby Super Snake Speedster اضافه می‌کند. یک تایر مخصوص وجود دارد که باید به Shelby Super Snake Speedster کمک کند تا نیرو را روی زمین قرار دهد، اما به سختی می‌توان ۸۲۵ اسب بخار را از طریق چرخ‌های عقب روی زمین کشید.

قیمت Shelby Super Snake Speedster

فکر می‌کنید هزینه ساخت Shelby Super Snake Speedster ساخته شده توسط Shelby American با گارانتی ۳۶۰۰۰ مایل چقدر است؟ هزینه قیمتی این خودرو حداقل 133785 دلار است. البته کسانی که مایل به تعویض Mustang GT خود با Shelby American هستند، می‌توانند 80 هزار دلار به همراه با موستانگ GT خود بدهند و شلبی را از آن خود کنند.

قبلا هم شلبی از رکورد‌شکنی جدیدی از موستانگ شلبی ۲۰۲۰ خبر داده بود.

بیشتر بخوانید :

رکورد‌شکنی جدید از موستانگ شلبی ۲۰۲۰، قدرتمندترین اتومبیل خیابانی جهان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی خودرو خودروهای لوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ مدیر جهاد کشاورزی ساری از صدور ۵۸۹فقره سند نقل و انتقال زمینهای کشاورزی پارسال در این شهرستان خبر داد.

سید اسماعیل علوی با بیان اینکه انتقال رسمی سند مورد معامله، امنیت مالکیت را در پی دارد و برای اخذ سند اراضی کشاورزی نیاز به اقداماتی است، افزود: اجرای طرح شناسایی وضعیت کاربری اراضی کشاورزی برای تثبیت و صدور اسناد مالکیت گامی اساسی برای بهبود وضعیت اراضی زراعی و باغی است.

علوی در تریح جزئیات دریافت سند زمینهای کشاورزی گفت: مهم‌ترین مدارک اخذ سند برای زمین کشاورزی ؛ سند عادی مالکیت یا بنچاق مالکیت بنام مالک که مشخصات فرد فروشنده بعنوان مالک اولیه و خریدار بعنوان مالک اصلی ثبت شود، اصل و کپی کارت ملی، کپی و قولنامه های صادر شده برای ملک، نقشه هوایی و نقشه utm، فیش پرداختی هزینه اخذ سند کشاورزی، کپی اولین سندهای اراضی کشاورزی، کپی سند مالکیت ملک و در اراضی مشاعی با رعایت “قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاوری” است که در صورت حضور نداشتن مالک لازم است وکالتنامه نقل و انتقال بنام متقاضی ارائه شود. 

 

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • عکس| استایل خاص نانسی عجرم در لس‌آنجلس
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش
  • کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود
  • (عکس) لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • عکس‌| لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!