Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@09:04:42 GMT

اجی مجی چیست ؟ معرفی سایت رسمی گروه آموزشی اجی مجی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۲۳۱۱

اجی مجی چیست ؟ معرفی سایت رسمی گروه آموزشی اجی مجی

هدف اجی مجی این است که همه کودکان ایران به سطح بالای کیفی آموزش ابتدایی دسترسی داشته باشند. معلم های اجی مجی از بهترین معلم های ایران می باشند که محصولات خود را به شکل پکیج های آموزشی ارائه کرده اند. سایت رسمی اجی مجی به آدرس ajimaji.org یک پورتال جامع و کامل از آموزش های اجی مجی می باشد که امکان تهیه پکیج های آن و همچنین دریافت رایگان پکیج های هدیه را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شروع کرونا، مدارس تعطیل، و دانش‌آموزان مشغول تحصیل در خانه و کلاس‌های آنلاین شدند. بعضی از این دانش‌آموزان، پایه‌های اول و دوم ابتدایی‌اند و حتی هیچ درکی از مدرسه و قوانین کلاس و حضور فیزیکی معلم ندارند. پایه‌های بالاتر هم که دیگر علاقه‌ای برای گوش دادن به درس معلم ندارند چون نه پیگیری‌های معلم را در حد کلاس حضوری دریافت می‌کنند و نه دوستان و هم‌کلاسی‌هایشان را می‌بینند تا در آن‌ها اشتیاقی ایجاد کند. همه این‌ها باری از نگرانی برای والدین ایجاد کرده و حجمی از بی‌تسلطی برای دانش‌آموز.

برخی از دلایل بی‌اشتیاقی دانش‌آموزان در تحصیل مجازی

بیایید تعدادی از دلایل بی‌انگیزگی کودکان دانش‌آموز را بررسی کنیم:

نبود دوستان و هم‌کلاسی‌ها: اگر فرزند شما دانش‌آموز پایه دوم و بالاتر است احتمالا در سال‌های گذشته روزهایی را دیده‌اید که برای مدرسه رفتن عجله دارد، چون می‌خواهد با دوستانش بازی کند یا برای روزهایی که در برنامه، ورزش دارند لحظه‌شماری می‌کند تا با هم‌کلاسی‌ها فوتبال یا وسطی بازی کنند. اما اکنون اوست و صدای معلم و کتاب و دفتر و مشق اجباری، بدون هیچ دوستی، بدون هیچ هیجانی، بدون هیچ تفریحی.
نبود حضور فیزیکی معلم: قبلا معلمی بود که بچه‌ها او را دوست داشتند و از جدیتش حساب می‌بردند. سر کلاس تمرین‌ها را زود حل می‌کردند و برای تشویق، به معلمشان نشان می‌دادند. اما الان با وجود ارتباط کمی که بین دانش‌آموز و معلم او وجود دارد، امکانات نامناسب از جمله اینترنت ضعیف، وقت کم معلم و نبود امکان بررسی همه تکالیف و... تعامل درست قبلی بین معلم و دانش‌آموز ایجاد نمی‌شود؛ حتی این مشکل تا جایی پیش می‌رود که دانش‌آموز مباحث را به‌خوبی یاد نگرفته و معلم یا والدین حتی متوجه نمی‌شوند و از آن می‌گذرند.
تدریس یکنواخت: پشت گوشی‌ها و کامپیوترها فقط صدا و هر از چند گاهی تصویر است که به دانش‌آموز درس می‌دهد. نه تغییری، نه تنوعی، نه سبک جدیدی. تقریبا امکان هیچ‌گونه ایجاد شور و اشتیاق در کودک برای یادگیری بهتر دروس وجود ندارد.

سه تا از دلایل عمده ضعف دانش‌آموزان در دوران آموزش مجازی را بررسی کردیم. اگر شما هم فکر می‌کنید حتی یکی از این دلایل باعث عدم یادگیری درست فرزندتان شده، با ادامه این مقاله همراه باشید.

 اجی مجی یک راه‌حل جدید

با توصیفاتی که از مشکلات حال حاضر دانش‌آموزان کردیم، احتمالا شما به فکر ایجاد هیجان در درس خواندن فرزندتان افتادید، یا به معلمی با سبک جدید تدریس فکر می‌کنید، یا به‌دنبال یافتن دوستی هستید که به خانه شما بیاید تا با فرزندتان درس بخواند اما کرونا را به خانه نیاورد، یا هر راه‌حل دیگری که بتواند این مشکلات را حل کند تا شما بالاخره بعد از چندین ماه، نفس راحتی بکشید.

اجی مجی برای شما این‌جا هستند. این دو عروسک بانمک و جذاب که در فیلم‌های آموزشی پکیج‌هایشان، سر کلاس درس بهترین معلم‌‌ها حاضر می‌شوند، درس‌ها را با سبک جدید تصویرسازی و انیمیشن یاد می‌گیرند، از معلم سوالات ذهن دانش‌آموزان درباره آن مبحث را می‌پرسند و خلاصه یک سری ویدیوی آموزشی جذاب برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی فراهم کرده‌اند که با شوق درس بخوانند و مشق بنویسند و لذت ببرند.

ویدیوهای آموزشی رایگان را از سایت موسسه اجی مجی تهیه کنید و تاثیر آن را بر کودکتان مشاهده کنید، وقتی مطمئن شدید، اقدام به دریافت پیکج‌های کامل کنید.

چرا محصولات اجی مجی ؟

مزیت پکیج های اجی مجی زیاد می باشد ولی به اختصار به برخی از این مزیت ها می پردازیم

تدریس بهترین معلم های آموزش ابتدایی در اجی مجی
جذابیت های آموزشی به وسیله تصویرسازی وانیمیشن
درگیر کردن نیمکره راست مغز با تکنولوژی آموزشی منحصربفرد
هدیه های رایگان اجی مجی که با تهیه آن ها خیالتان از کیفیت دروس مطمئن می شود

دانلود رایگان نمونه سوالات مقاطع مختلف ابتدایی در سایت رسمی اجی مجی

شما می توانید همچنین در سایت رسمی گروه آموزشی اجی مجی ، نمونه سوالات رایگان پایه های مختلف تحصیلی را به صورت رایگان دانلود کنید. برای مثال نمونه سوال علوم اول دبستان را ملاحظه کنید تا از کیفیت و کمیت سوالات اطمینان حاصل کنید.

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش دانش آموزان اجی مجی کودکان دانش آموزان دانش آموز سایت رسمی اجی مجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز

در این مراسم از ۱۷ معلم مدرسه دولتی امید در زندان مرکزی تبریز و فعالان آموزشی این زندان قدردانی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این مراسم با اشاره به نقش و جایگاه معلم در تربیت و آموزش و ارتقای مهارت و رشد و شکوفایی حوزه‌های مختلف تاکید کرد: اگر از دستگاه تعلیم و تربیت غفلت کنیم خسارت‌های جبران ناپذیری به کشور وارد می‌شود.

علیلو افزود: متاسفانه دولت‌ها به جایگاه آموزش و پرورش آنچنان که شایسته است توجه نمی‌کنند و بعضا در راستای منافع سیاسی و جناحی خود استفاده کرده اند و معلمان عاشق و دلسوز به خاطر رفتار‌های سیاسی از گردونه خارج شده اند.

مدیرکل زندان‌های آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه توانمندسازی و آموزش مددجویان از اولویت‌های برنامه‌های تحولی قوه قضائیه است گفت: مدرسه دولتی برای اولین بار در کشور در زندان تبریز برای زندانیان بازمانده از تحصیل دایر شده وتاکنون ۵۸ نفر از آن فارغ التحصیل شده اند.

جوادی تعداد مددجویان در حال تحصیل در این واحد آموزشی را ۲۲۴ نفر در مقاطع تحصیلی نهضت سوادآموزی، ابتدایی و متوسطه عنوان کرد و خواستار مشارکت خیران برای توسعه آموزش در زندان‌های استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • جایگاه معلم و الزامات نظام متعالی آموزش و پرورش
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابجا از معلمان
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابه‌جا از معلمان