Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@02:27:52 GMT

شهرخودرو، نفعی برای استان نداشت!

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۲۳۲۱

شهرخودرو، نفعی برای استان نداشت!

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس چمنیان یکی از مربیان خوب و با‌دانش خراسانی است که سابقه فعالیت طولانی‌مدت در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان را دارد و موفقیت‌های زیادی‌ هم کسب کرده است.

این مربی مشهدی شهریور‌ماه امسال با پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی به‌عنوان مشاور فنی انتخاب‌ و طی قراردادی‌ هم در رده بزرگسالان و هم در رده پایه تراکتور مشغول به فعالیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با توجه به شروع مسابقات لیگ‌ برتر در‌کنار علی منصوریان قرار گرفت تا بیشتر به تیم بزرگسالان کمک کند.

 هر‌چند‌ تیم تراکتور فراز‌و نشیب‌‌هایی داشت و منصوریان به‌ علت برخی مشکلات پس از چند هفته از تیم جدا شد، اما چمنیان در‌کنار مسعود شجاعی که به‌عنوان سکان دار تیم بزرگسالان انتخاب شد، به عنوان مربی فعالیت کرد و تا نیم‌فصل اول در این تیم پرطرفدار و قدیمی حضور داشت اما در نیم‌فصل دوم با تغییر کادر‌فنی به صورت توافقی از تراکتور جدا شد.

بیشتر بخوانید

شکست خصوصی سازی این بار در فوتبال

 

 البته او ‌ در‌ادامه از چند تیم در سطح لیگ برتر و دسته یک پیشنهاد‌‌هایی هم داشت، اما ترجیح داد‌ در میانه‌های فصل سکان دار تیمی که شرایط خوبی ندارد را عهده‌دار نباشد. ولی در‌مجموع ‌چمنیان تجربیات گران‌بهایی از حضور در این تیم به‌دست آورد که‌ می‌تواند به فوتبال خراسان رضوی کمک کند.

به این بهانه گفت‌و‌گویی با این مربی ۵۶ ساله درباره سرنوشت شهرخودرو داشته ایم که در ادامه آورده شده است

تصور اشتباه از شهرخودرو

عباس چمنیان مربی پیشکسوت و با سابقه فوتبال و مدرس ای‌اف‌سی درباره تیم فوتبال پدیده (شهرخودرو) که اکنون به سرنوشت تیم‌های پیام و ابومسلم دچار شده، گفت: کسانی که از فوتبال کشور شناخت خوبی دارند، از همان روز اول که باشگاه شهرخودرو وارد تیم‌داری شد، پیش‌بینی می‌کردند که این باشگاه زمانی به تلاطم می‌خورد و اگر اتفاقی برای این تیم نمی‌افتاد، جای تعجب داشت.

او افزود: چنین برندی با کمک به فوتبال استان وارد تیم‌داری شد، اما خودش نفع برد، ولی فوتبال خراسان رضوی هیچ نفعی نبرد. این طبیعی است که یک بنگاه اقتصادی وارد عرصه فوتبال شود و از آن سود هم به دست آورد، اما از طرفی باید به فوتبال آن شهر هم سود برساند که باشگاه شهرخودرو این چنین نبود.

این مدرس‌ای اف سی ادامه داد: متاسفانه طی ۲ دهه اخیر، همیشه تیم‌های خراسانی نه تنها نفعی به فوتبال استان نرسانده‌اند، بلکه ضرر و زیانی هم بر آن وارد کرده اند. اگر تاکنون باشگاه شهرخودرو هزینه‌ای کرده، یا از سوی کمک‌های شهری بوده و یا از فروش بازیکنان فراهم شده است.

چمنیان درباره آینده تیم فوتبال استان خراسان رضوی نیز بیان کرد: تنها راه چاره این است که دولت برای حل این مسئله ورود کرده و این تیم مشهدی را به مجموعه دولتی واگذار کند، وگرنه مجموعه خصوصی هیچ قدرتی ندارد و پس از چند سال تیم داری از بین می‌رود و می‌شود گفت که به طور کلی خصوصی‌سازی در کشور ما به نتیجه مطلوبی نمی‌رسد.

او هم چنین تصیح کرد: در‌حال‌حاضر حضور احسان اصولی رئیس هیئت فوتبال استان را در هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال به فال نیک می‌گیرم چراکه خیلی می‌تواند به فوتبال استان کمک کند و همین باعث شده تا انتظار از هیئت فوتبال هم بیشتر شود؛ لذا هنوز به تحولات در فوتبال استان نیاز داریم که اول باید نگرش و سیستم اجرایی تغییر کند، وگرنه باز‌هم باید شاهد فراز ونشیب‌ها و بی‌ثباتی در فوتبال شهرمان باشیم.

منبع: خراسان

انتهای پیام//ح. ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال شهرخودرو مشهد مربی فوتبال عباس چمنیان ای اف سی فوتبال استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل روستای «تختان» در دهلران خسارت جانی نداشت

به گزارش خبرنگار مهر، حمز ه محمدی فر مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به بارش شدید در روستای تختان دهلران اظهار کرد: خوشبختانه تا این لحظه هیچ گونه خسارت جانی براثر جاری شدن سیل نداشتیم.

وی افزود: بلافاصله نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان‌های دهلران و آبدانان با تجهیزات کامل برای امداد رسانی اعزام شدند.

وی افزود: تنها یک منزل در روستای تختان دچار آبگرفتگی و خسارت از سیلاب شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در تمامی شهرستان‌های استان ایلام در آماده باش کامل هستند.

هم اکنون مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان به همراه تیم‌های ارزیاب در روستای تختان حضور دارند.

کد خبر 6095929

دیگر خبرها

  • سیل شبستر تلفات جانی نداشت
  • سیل روستای تختان در دهلران خسارت جانی نداشت
  • سیل روستای «تختان» در دهلران خسارت جانی نداشت
  • زلزله ۴.۲ ریشتری در خراسان شمالی هیچگونه خسارتی در پی نداشت
  • وحدت در آزادی مطلق، کبریت بی‌خطر!
  • زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت
  • زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • کودی رودز: بدون من AEW وجود نداشت، برای آنها آرزوی موفقیت دارم/ اخبار WWE