Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@07:14:17 GMT

همه چیز در مورد گیمر بودن و روش های کسب درآمد از بازی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۲۵۵۱

همه چیز در مورد گیمر بودن و روش های کسب درآمد از بازی

گیمر ها چه کسانی هستند؟

این روزها یکی از حرفه هایی که آینده ی بسیار روشنی را در پیش رو دارد، حرفه ی جدید و نو پای گیمری است، در اصل به افرادی که بازی های کامپیوتری را به صورت حرفه ای و با هدف کسب درآمد انجام میدهند گیمر می گویند، از نشانه های یک گیمر موفق، میتوان به داشتن برنامه و هدف اشاره کرد، در دنیا افراد زیادی اوقات بیکاری خود را به انجام بازی می پردازند اما به همه ی این افراد نمی توان گیمر گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای شروع گیمر شدن چه کاری باید انجام دهیم

از نشانه های یک گیمر و اینکه بتوانید خود را یک گیمر بنامید باید در ابتدا وسایل مورد نیاز اولیه یک گیمر را در خود داشته باشید.

از اولین ویژگی ها و وسایل مورد نیاز هر گیمر یک اتاق گیمری خوب به همراه سیستم بازی است، شما باید حداقل ویژگی های یک گیمر که سیستم بازی، اتاق با طراحی بازی، اینترنت مناسب، حوصله و وقت کافی و موارد مهم دیگر را داشته باشید.

 در ابتدای شروع این مسیر نیز نیازی به این نیست که شما حتما یک سیستم بازی بسیار خوب داشته باشید. میتوانید با یک سیستم معمولی بازی نیز شروع به انجام بازی ها کنید و بعد از مدتی که احساس کردید در سطحی هستید که میتوانید درآمد نسبی از این کار داشته باشید و میتوانید اکثر بازی ها را در سبک های مختلف بازی کنید میتوانید به پیشرفت سیستم خود فکر کنید، در ضمن باید به این نکته توجه داشته باشید که نباید به این فکر کنید که این کاری که شما انجام میدهید خیلی زود برای شما جواب خواهد داد و باید تا میتوانید اراده و پشتکار به خرج دهید و در نهایت نتیجه تلاش های خود را ببینید.

بهترین بازی ها برای گیمر شدن

از نشانه های یک گیمر، انجام انواع بازی ها در ژانر های مختلف در سطح بسیار خوب است، این موضوع را در نظر داشته باشید وقتی این انتظار را دارید که مردم شما را به عنوان یک گیمر حرفه ای بشناسند این انتظار را نیز از شما دارند که انواع بازی ها را در سطح بسیار خوب انجام داده باشید، شما میتوانید برای شروع کار هر بازی که خاطره ساز بوده، بازی هایی که بسیار مشهور هستند و امروزه نیز بازی های آنلاینی که توسط بهترین گیمر جهان انجام میشود را انجام دهید.

 از دیگر نشانه های یک گیمر باید این نکته را در نظر داشته باشید که کسانی که شما را یک گیمر میدانند انتظار این را نیز که شما از اخبار و اطلاعات بازی ها و هر چیز که به این حوزه مربوط میشوند را داشته باشید را از شما دارند، پس باید علاوه بر این که شما بازی های مختلف را امتحان می کنید، باید مقداری وقت هم برای افزایش اطلاعات عمومی خود در این زمینه بگذارید، برای شروع میتوانید به مجله سایت موجوجم مراجعه نمایید و اخبار داغ روز گیم در ایران را دنبال کنید.

گیمر ها چگونه کسب درآمد میکنند؟!

اگر شما به این موضوع فکر میکنید که بدون استفاده از تجربه های دیگر گیمر ها میتوانید در این مسیر موفق شوید و از راز های این کار باخبر شوید باید عرض کنم که سخت در اشتباه هستید، شما باید از تجربه های افرادی که قبل تر از شما در این مسیر بودند استفاده کنید تا بتوانید راه های جدیدی را کشف و از پس مشکلات این راه برآیید.

راه های زیادی برای کسب درآمد از این راه است که میتوان به استریم، خرید و فروش آیتم های بازی ها ، تبلیغات و موارد دیگر اشاره کرد، شما باید هر کدام از روش های درآمد زایی را بررسی کنید و با توجه به شرایطی که دارید یکی را برای شروع این کار انتخاب کنید و برای آن برنامه داشته باشید.

داشتن برنامه برای هر کاری یکی از ملزومات آن برای رسیدن به موفقیت است و در این مسیر نیز شما باید این موضوع را در نظر بگیرید.

بعد از اینکه شما توانستید یک مقدار درآمد کسب کنید میتوانید مدل های درآمدی دیگری را نیز امتحان و برای خودتان دست و پا کنید فقط باید در این مسیر بسیار با احتیاط عمل کنید، چون تنها یک اشتباه کافی است تا شما چندین مرحله از رقبایتان عقب بمانید و مسیر موفقیت برای شما کمی دشوار شود.

راه اندازی پیج اینستاگرام و کانال یوتوب و تلگرام را فراموش نکنید، فیلم بازی های خود را ظبط کنید و سپس در پیج های مختلف اجتماعی که دارید به اشتراک بگذارید تا دنبال کننده های وفادار پیدا کنید، از این طریق میتوانید در آینده نزدیک به درآمد بسیار عالی برسید.

گیمر ها برای بازی خود هزینه میکنند

گیمر های حرفه ای برای پیشرفت سریع در بازی، اقدام به خرید واحد پولی بازی مورد نظر خود را میکنند، هر بازی امکانات ویژه ای دارد که فقط با پرداخت هزینه قابل دسترسی هستند، برای خرید این امکانات میتوانید از سایت های واسط معتبر مثل سایت mojogem.com استفاده نمایید.

منبع: فارس

کلیدواژه: درآمد گیمر بازی های کامپیوتری برنامه داشته باشید کسب درآمد برای شروع بازی ها گیمر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب نیش ها باشید!

همشهری-نیلوفر ذوالفقاری: گشت و گذار در طبیعت، کمپ زدن در کوه و جنگل و بیدار شدن در هوای پاک و دل‌انگیز، هر گردشگری را وسوسه می‌کند تا خودش را از این لذت بی‌بهره نگذارد. اما این لذت ممکن است با دردسرهایی همراه باشد. آزار نیش حشرات یکی از این دردسرهای احتمالی است که بد نیست پیشگیری از آن و راه‌های درمانش را یاد بگیرید.

قبل از اینکه به فکر درمان نیش حشرات باشید، سعی کنید از گزش آنها جلوگیری کنید. یک راه مناسب برای پیشگیری، استفاده از کرم‌ها و ژل‌های مخصوصی است که باعث دفع حشرات می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را از داروخانه‌ها بخرید. این کرم‌ها بوی خاصی ایجاد می‌کنند که باعث دفع حشرات می‌شود. مصرف ویتامین b۱ به مدت یک هفته می‌تواند شما را از نیش حشرات در سفر محافظت کند. پشه ها از بوی این ویتامین بیزار هستند و به شما نزدیک نمی‌شوند. هیچکس دوست ندارد در سفر دچار گزیدگی حشرات شود و رنج و ناراحتی زیادی را تحمل کند. به همین دلیل بهترین کار پیشگیری از نیش حشرات است. حشرات در همه‌جا حضور دارند اما در برخی مناطق احتمال گزیده شدن توسط حشرات بیشتر است. اطراف رودخانه‌ها، تالاب‌ها و مناطق باتلاقی مکان بسیار مناسبی برای رشد پشه‌هاست. بنابراین از کمپ و چادر زدن در این مناطق خودداری کنید. انتخاب لباس مناسب در سفر ضروری است. پشه‌ها همیشه هستند و ممکن است شما را نیش بزنند، با این حال اوج فعالیت پشه‌ها پس از غروب آفتاب و در طول شب است. بنابراین موقع خواب حتما سعی کنید لباس آستین‌دار بپوشید. پشه‌ها دور لامپ مهتابی جمع می‌شوند و اگر این لامپ در فضای باز باشد پس از مدتی محل تجمع انبوهی از پشه‌ها و حشرات مختلف خواهد شد. پشه‌ها جذب نور سفید می‌شوند، بنابراین اگر قرار است در سفر از لامپ استفاده کنید از لامپ‌هایی با نور زرد استفاده کنید. اگر در فضای بسته هستید از باز گذاشتن پنجره‌ها در طول شب خودداری کنید، مگر اینکه پنجره مجهز به توری باشند. اگر می‌خواهید در فضای باز و طبیعت بخوابید از پشه‌بند استفاده کنید. اگر با رعایت نکات مختلف، باز هم به گزیدگی و نیش حشرات در سفر دچار شدید، وقت را هدر ندهید، خوددرمانی را امتحان نکنید و به نزدیک‌ترین مرکز درمانی بروید. به خصوص درباره کودکان که گزش حشرات ممکن است پیامدهای شدیدتری داشته باشد. کد خبر 845729 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها سلامت سفر - گردشگری خبر مهم حیوانات - حشرات

دیگر خبرها

  • گوهری: بعضی وقت‌ها باید شانس داشته باشید
  • گوهری: بعضی وقت‌ها باید شانس هم داشته باشید
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • کتف و بال مرغ را با این روش ویژه سوخاری کنید
  • تو زیبایی
  • (ویدیو) هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس؛ مراقب باشید!
  • اتهامات این ۱۰۴ نفر را پنهان نکنید + فیلم | به فکر امنیت ملی خود باشید
  • (ویدئو) اسب آبی نر پس از هفت سال ماده از آب درآمد!
  • مراقب نیش ها باشید!