Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مجرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه نظارت بر عملکرد جایگاه‌ها در آستانه تعطیلات نوروزی تشدید می‌شود، اظهار داشت: ۱۳۱ باب جایگاه‌ فعال و تحت پوشش منطقه ارومیه از آمادگی کامل جهت سوخت‌رسانی، توزیع مطلوب و بدون وقفه در ایام تعطیلات نوروزی برخوردار است و در حال حاضر پنج تیم نظارتی از جایگاه‌ها بازدید کرده و نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و ارائه خدمات به مشتریان رصد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به اینکه در حال حاضر میانگین مصرف روزانه بنزین در منطقه ارومیه یک میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر است، گفت: میانگین مصرف روزانه CNG بالغ بر ۸۸۰ هزار مترمکعب است که پیش‌بینی می‌شود با افزایش سفرهای داخل استانی به شهرهای زرد و آبی و محدودیت‌های تردد بین استانی به شهرهای قرمز و نارنجی، مصرف بنزین در ایام تعطیلات افزایش یابد.

وی ادامه داد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه یکی از مناطق ۳۷ گانه کشور و ۲ گانه آذربایجان‌غربی است، و این منطقه شامل شهرستان‌های ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، چالدران، قره‌ضیاء‌الدین، ماکو، شوط، پلدشت و بازرگان با شعاع عملیاتی ۲۵۰ کیلومتر است.

خاطرنشان می‌شود، در این منطقه نفتی سه انبار نفت، ۲ مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی در مجموع با ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۵۴ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عملکرد ارومیه جایگاه های سوخت تعطیلات نوروزی خبرگزاری فارس نظارت منطقه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر بیشترین بازدید را در میان خبرهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.   افزایش ۲ برابری سطح زیر کشت کلزا در آذربایجان غربی شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه محکومیت مشاور املاک متخلف در ارومیه شهروند خبرنگار؛ جاده نیمه تمام روستای بابا احمد چالدران افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی

دیگر خبرها

  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • سختی کار نفتی‌ها
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند | سامانه جدید روزهای آینده معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت