Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از دستیاران سابق اندرو کومو فرماندار ایالت نیویورک که اخیرا از سوی چندین زن به آزار و اذیت جنسی متهم شده، دیدار ۴ ساعته‌ای را با بازپرسان این پرونده داشته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، شارلوت بنت دستیار سابق اندرو کومو فرماندار ایالت نیویورک روز دوشنبه دیدار 4 ساعته‌ای را با بازپرسان دفتر دادستان کل این ایالت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار نیویورک هم خواستار استعفای "کومو" شد

بر اساس این گزارش، دیدار شارلوت بنت با بازپرسان پس از آن صورت گرفته است که وی به همراه 5 زن دیگر، فرماندار ایالت نیویورک را به آزار و اذیت جنسی متهم کرده‌اند.

دبرا کاتز وکیل شارلوت بنت در بیانیه‌ای اعلام کرد: موکلم در این دیدار که به صورت مجازی انجام شد، جزئیات تفصیلی از اتهامات مطرح شده علیه اندرو کومو را در اختیار بازپرسان پرونده قرار داده است.

شارلوت بنت 25 ساله دستیار اجرایی سابق و مشاور فرماندار نیویورک بوده و نوامبر گذشته از این سمت کناره گیری کرده است.

وی گفته است که فرماندار نیویورک از من سئوالاتی درباره زندگی خصوصی و جنسی ام داشته و از من پرسیده است که آیا با مردان بزرگتر از خودم رابطه داشته‌ام یا نه.

تاکنون 6 زن که اکثر آنها قبلا در دفتر فرماندار نیویورک فعالیت می کرده اند، وی را به آزار و اذیت جنسی و رفتارهای نامتناسب متهم کرده‌اند.

پیش از این نیز تعدادی از سیاستمداران سرشناس و مشهور آمریکایی خواستار استعفای فرماندار نیویورک شده بودند.

اندرو کومو اتهامات مطرح شده از سوی این زنان را رد کرده است. دفتر لیتیشیا جیمز دادستان کل نیویورک تحقیقات مستقلی را درباره این اتهامات آغاز کرده است.

کومو گفته است که از این سمت استعفا نخواهد کرد و از افکار عمومی خواسته است تا منتظر نتایج این تحقیقات باشند و از هرگونه پیشداوری خودداری کنند.

درخواست ها برای استعفای اندرو کومو از اواخر فوریه تاکنون افزایش یافته است.

کومو اوایل ماه مارس به خاطر این گونه رفتارهایش عذرخواهی کرده ولی حاضر به استعفا و کناره گیری نشده است. وی این ادعا را نیز رد کرده است که "کسی را به طور نامتناسب، لمس کرده است."

فرماندار نیویورک اعتراف کرده است که از این گونه رفتارهایش، درس گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرماندار نیویورک اندرو کومو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۲۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی صبح امروز یکشنبه در دیدار با شیخ حسن البغدادی، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در خصوص برگزاری سالانه کنفرانس وحدت اسلامی در تهران و پروژه‌های مختلف مجمع تقریب در ایجاد وحدت میان مسلمانان سخن گفت.

وی با اشاره به حضور هیأت‌های اهل سنت در ایران اسلامی و بازدید آنها از شهرها و مناطق سنی‌نشین در کشورمان و برگزاری نشست با علمای اهل‌سنت در این شهرها، از حضور ۴۰ عالم مسلمان از کشورهای مختلف در شورای عالی و حضور ۱۴۰ نفر در مجمع عمومی تقریب خبرداد.

دبیرکل مجمع تقریب در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تشکیل اتحادیه کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: ما باید یک قله و چشم‌انداز برای خود داشته باشیم و برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام شهریاری همچنین به خیزش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا اشاره کرد و افزود: بسیاری از آنها حتی مسلمان نیستند اما مفهوم ظلم را می‌فهمند. آنها از اسلام یا مسلمانان دفاع نمی‌کنند بلکه از مظلومان دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد که ما باید با تأکید بر از مفاهیم عامه مانند حقوق بشر، عدالت و ظلم با کسانی که قصد ایجاد تفرقه دارند، مقابله کنیم. در ادامه این نشست شیخ حسن البغدادی نیز با تاکید بر لزوم وجود ارتباط میان اعضای تقریب گفت: تقریب برای شهید اول و شهید ثانی و دیگر علما یک تعارف نبود و آنها در عمل به این امر اعتقاد داشتند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند که باید دست بیگانگان از کشورهای اسلامی کوتاه شود، تصریح کرد: امروز اسرائیل، همان دست بیگانه است و ما معتقدیم که اگر اسرائیل را نابود کنیم حضور بیگانگان در کشورهای اسلامی پاک می‌شود.

شیخ البغدادی در ادامه با اشاره به تأثیر طوفان‌الاقصی در ایجاد تقریب میان مذاهب اسلامی، اظهار داشت: طوفان‌الاقصی به معنای ایستادن شیعه در کنار اهل سنت در فلسطین بود و اگر ما در این نبرد پیروز شویم، دشمن بیکار نخواهد نشست و تلاش می‌کند با ایادی خود در میان شیعیان نادان و اهل سنت تندرو، وحدت حاصل شده از این پیروزی را از بین ببرد.

وی ادامه داد: زمانی که طوفان‌الاقصی پایان یابد، دشمنان جنگ دیگری را آغاز می‌کنند که آن جنگ عقایدی است تا این پیروزی بر اهل سنت تأثیر نگذارد و ما باید برای آن روز برنامه داشته باشیم.

کد خبر 6091145 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • گل اندرو رابرتسون به وست هم (وست هم 1-1 لیورپول)
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است