Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@19:54:55 GMT

تا آخر سال روزهای بارانی در پیش است

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۲۸۶۰

تا آخر سال روزهای بارانی در پیش است

صادق ضیاییان با اشاره به اینکه امروز (۲۶ اسفند) در شهرهای تهران، کرج، اراک و مشهد افزایش غلظت آلاینده‌ها همراه با غبار صبحگاهی را خواهیم داشت، اظهار کرد: امروز در برخی نقاط شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه‌های البرز مرکزی بارش پراکنده و خفیف رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: طی روز چهارشنبه (۲۷ اسفند) در بیشتر مناطق کشور به‌جز سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و هرمزگان بارش پراکنده رخ می‌دهد همچنین در دامنه‌های البرز مرکزی و غرب کشور طی بعضی ساعات رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیاییان در ادامه گفت: طی روز پنجشنبه (۲۸ اسفند) در برخی نقاط شمال غرب، دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی و برخی مناطق شرق کشور بارش پراکنده و در دامنه‌های البرز مرکزی و غرب کشور وقوع رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی روز جمعه (۲۹ اسفند) در نیمه شرقی و نوار شمالی بارش پیش‌بینی می‌شود، اظهارکرد: طی روز پنجشنبه (۲۸ اسفند) روند افزایش تدریجی دما در بیشتر مناطق کشور آغاز می‌شود. از این‌رو امکان ذوب برف به‌ویژه طی روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه (۲۶ تا ۲۸ اسفند)، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های فصلی و احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات شمال غرب، امتداد رشته کوه زاگرس و البرز مرکزی وجود دارد.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۷ اسفند) نیمه ابری در بعضی ساعات ابری، رگبار باران گاهی وزش باد با احتمال رعد و برق و با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (۲۸ اسفند) نیز ابری، در بعضی ساعات رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد و با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

47231

کد خبر 1496204

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محیط زیست سازمان هواشناسی بارش برف باران دامنه های البرز رگبار باران البرز مرکزی رعد و برق ۲۸ اسفند پیش بینی وزش باد طی روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ زمانی گفت: نان لواش زنجان امتیاز ۹۷.۶، تافتان ۱۰۰، نان بربری ۹۷ و سنگک امتیاز ۹۸ کسب و در مجموع در بخش تافتان و بربری رتبه اول کشوری و در بخش سنگک پس از استان البزر و در بخش لواش پس از استان کرمان در رتبه دوم کشوری در اسفند ماه سال گذشته قرار گرفت.

وی افزود: میانگین نمره کشوری کیفیت در نان لواش ۸۴.۸۱، تافتان ۸۵.۲۲ و بربری ۸۵.۹۶، و سنگگ ۸۷.۹۱ لحاظ می‌شود که میانگین امتیاز همه نان‌های تولیدی استان زنجان در اسفند سال گذشته نمره ۹۸.۱۵ بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ادامه داد: مرکز پژوهش‌های غلات کشور با توجه به استاندارد ۲۶۲۸ (روش آزمون نان‌های سنتی) وضعیت کیفی نان‌های تولیدی در سطح کشور را بررسی و سپس نتایج را اعلام می‌کند.

زمانی گفت: بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده توسط مرکز پژوهش‌های غلات کشور همه نان‌های تولیدی استان زنجان رتبه اول و دوم را به لحاظ کیفیت در کشور کسب کرده است.


دیگر خبرها

  • لرستان بارانی می‌شود
  • اصفهان پایان هفته بارانی است
  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • تهران دوباره بارانی می شود؟/ پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • افزایش دمای هوا تا روز سه‌شنبه/ پایان هفته بارانی در قم