Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - از روز چهارشنبه 20 اسفند ماه، شهروند فروش ویژه و تخفیف‌های خود به مناسبت عید نوروز را آغاز کرده است.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، وحید کریمی مدیرعامل شرکت شهروند، با اشاره به تخفیفات همیشگی در فروشگاه های شهروند گفت: تخفیفات آخر سال شهروند در جهت رفاه حال مشتریان و با تخفیفات 15 الی 50 درصدی بر روی کلیه محصولات برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت شهروند با بیان اینکه جشنواره نورزوی امسال شهروند را جشنواره‌ای خاص عنوان کرد و ادامه داد: مجموعه شهروند در نظر دارد در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در جشنواره امسال از اقشار آسیب دیده حمایت کند.
او در ادامه بیان کرد: بر همین اساس شرکت شهروند در نظر دارد با همکاری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و در راستای حمایت از کودکان کار در پویشی تحت عنوان 1+1 بخشی از سود حاصل از فروش جشنواره نوروزی خود را صرف کمک به بهبود وضعیت معیشت کودکان کار کند.
مدیرعامل شرکت شهروند درباره مدت زمان جشنواره توضیح داد: جشنواره نوروزی شهروند از تاریخ 20 اسفند سال جاری آغاز و تا 15 فروردین سال 1400 ادامه خواهد داشت.
کریمی درخصوص جشنواره نوروزی شهروند یادآور شد: فروش فوق‌العاده نوروزی هرساله یکی از بزرگترین جشنواره‌هایی است که در شعب شهروند برپا می‌شود و با توجه به اقبال خوب مشتریان در همراهی با این رویداد، امیدواریم مبلغ قابل توجهی برای کودکان کار جمع آوری شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جشنواره نوروزی شرکت شهروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان

ایسنا/خوزستان سرپرست مرکز بهداشت آبادان از پلمب یک فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای در این شهرستان خبر داد.

روح‌الله شکری امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) به رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به موارد تخلف مشاهده شده در یک فروشگاه‌ زنجیره‌ای و اینکه این موارد مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده است، برخورد با این فروشگاه با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در بازدید از این فروشگاه زنجیره‌ای، این واحد به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شد.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان با تاکید بر لزوم برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴‌ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان