Web Analytics Made Easy - Statcounter

منشی جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت مسلط به زبان انگلیسی مسلط به آفیس دارای اخلاق حرفه ای جهت فعالیت در محیطی پویا روحیه انجام کار تیمی ساعت کار شنبه تا چهارشنبه: ساعت 8:00 الی 16:30/ پنجشنبه 8:00 الی 12:00 پاداش از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس موبایل 09122362835 موبایل 09336058260 واتساپ 09122362835 واتساپ 09336058260 ایمیل sourinfidarpaya@gmail.com آدرس: محل کار: جردن

 

پربیننده ترین استخدام کارشناس ایمنی(HSE) و مدیر ایمنی(HSE) از بوشهر جهت کار در عسلویه استخدام سرپرست کارگاه (رشته عمران) در یک شرکت در رشت استخدام سرپرست انبار در شرکت فراوری مس درخشان تخت گنبد از تهران استخدام کارشناس روابط عمومی، کارشناس صنایع غذایی، کارآموز صنایع غذایی استخدام حسابدار از تهران جهت کار در سلیمانیه عراق

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مدیر دبستان امیرکبیر گفت: دانش آموزان با کسب قبولی در مرحله اول به مرحله نیمه نهایی این مسابقات کشوری راه یافتند.

نسرین غبیشاوی گفت: در این دوره از مسابقات سه کلاس پایه ششم شرکت کرده بودند و کلاس ششم میعاد یک با هدایت سیده ملیحه شریعتی توانست با موفقیت در مرحله اول کشور به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

وی افزود: آزمون مرحله نیمه نهایی این لیگ علمی بیست اردیبهشت در کشور برگزار می‌شود.

غبیشاوی خاطرنشان کرد: دانش آموزان در دوره چهاردهم به مرحله نیمه نهایی و در دوره شانزدهم لیگ علمی بین المللی پایا به مرحله نیمه نهایی و نهایی راه پیدا کرده بودند.

وی افزود: امسال نزدیک به ده هزار دانش آموز در این مسابقه علمی با هم رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • بورل: آمریکا جایگاه مسلط خود را از دست داده است
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • جمله جنجالی کارشناس صداوسیما به افراد بی‌حجاب
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند
  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم