Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش آموزان مدال آور و خانواده‌های محترمشان، مدیران و معاونین آموزش متوسطه شهرستان‌ها و مناطق، مدیران مدارس و پژوهش سرا‌های دانش آموزی، گفت: دفتر یازدهمین دوره المپیاد دانش آموزی نانودر حالی بسته شد که استان کردستان با کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و ۱۰ مدال برنز موفق به کسب رتبه‌ی اول کشوری شد و با برتری چشم گیر توانست پیشتازی خود در این عرصه همچنان ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه به معرفی نفرات برتر یازدهمین دوره المپیاد دانش آموزی نانو پرداخت و افزود: آیناز رحیمی دانش آموز دبیرستان فرزانگان دو ناحیه دو سنندج مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد و دانش آموزان بیتا زند سلیمی از فرزانگان دو ناحیه دو سنندج و ادیب سبحانی از زانیاران ناحیه یک سنندج نیز توانستند مدال نقره را به دست آورند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: همچنین دانش آموزان موژان پهلوانی، سیمین محمدی از فرزانگان دو ناحیه دو سنندج، محمدسینا قادری از علامه حلی قروه، محمدآرمند آبدارزاده، مهین ژولیده و سوران عباسی از شهید بهشتی دو ناحیه دو سنندج، دلشاد قادری از نمونه دولتی مائده ناحیه دو سنندج، برزان امیری از نمونه دولتی خوارزمی دهگلان، عمر شریفی از وحدت مریوان و سارو حسین پناهی از شیخ شلتوت ناحیه یک سنندج نیز حائز مدال برنز یازدهمین دوره المپیاد دانش آموزی نانو شدند.

قربانی افزود: بر خود واجب می‌دانم از زحمات و حمایت‌های همیشگی مدیران و معلمان شاغل در پژوهش سرا‌های دانش آموزی تشکر و قدر دانی نمایم.

گفتنی است؛ اختتامیه یازدهمین المپیاد نانو روز دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹ به صورت مجازی برگزار و از کانال آپارات باشگاه نانو به صورت زنده پخش شد.

استان کردستان برای چهارمین سال پیاپی در المپیاد دانش آموزی نانو حائز رتبه اول کشوری بوده و دانش آموزان کردستانی با درخشش در این عرصه علمی برای استان افتخار آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیاد نانو المپیاد دانش آموزی درخشش دانش آموزان المپیاد دانش آموزی نانو دو ناحیه دو سنندج دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با چهار پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک و هلند به مرحله یک چهارم نهایی رسیده بودند، ظهر امروز در ادامه بازی‌های درخشان خود و در حضور سفیر ایران در بلگراد، پیروزی مقتدرانه دیگری را در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ مقابل تیم قدرتمند ایتالیا کسب کرده و توانست راهی جمع چهار تیم برتر جهان شود.

در دیدارهای دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در رقابتی جذاب مقابل ایتالیای نامدار و دارنده سه عنوان قهرمانی دانش‌آموزان اروپا باز هم موفق ظاهر شد. دانش‌آموزان ایرانی در این بازی در دست اول با حساب ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شده و با پیروزی دو بر صفر به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.

در پایان این دیدار دکتر حسن‌پور سفیر ایران در صربستان و دیگر اعضاء سفارت کشورمان که برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن ویزورا آمده بودند، در حلقه شادی دانش‌آموزان نابغه ایرانی حضور یافته و در کنار آنان جشن صعود به جمع چهار تیم برتر جهان را برگزار کردند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه راس ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف چین تایپه خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت