Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا صبح امروز در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کردستان،  اظهار کرد: اگر بتوانیم مطالعاتی که در راستای توسعه اقتصادی و اشتغال روستاها تدوین شده را اجرایی کنیم گام بزرگی در راستای توسعه برده‌ا‌یم.

وی افزود: در سال‌های گذشته مطالعات و اسناد بسیاری در راستای توسعه استان تدوین شده اما وارد فاز اجرایی نشده که باید سعی کنیم در سال آینده این کار را اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان ادامه داد: تا پیش از انقلاب 68 درصد جمعیت استان روستایی بوده و امروز با توجه به تغییر نحوه زندگی مردم این رقم به 23 درصد رسیده و این امر ناشی از رفاه و راحتی است که در زندگی شهری وجود دارد.

مرادنیا یادآور شد: باید برای بازگشت مردم به روستاها فرهنگ‌سازی لازم صورت گیرد تا در راستای توسعه اقتصادی و اشتغال بتوان برنامه‌های تدوین شده را اجرایی کرد.

وی بیان کرد: امروز حتی به واسطه شهرنشینی روستاییان اگر برای آنان در روستاها اشتغال ایجاد کنیم ممکن است باز هم حاضر به بازگشت به روستاها نشوند اما باز هم ما باید برنامه‌های توسعه‌ای را در روستاها اجرایی کنیم.

انتهای پیام/2330/75

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار کردستان بهمن مرادنیا جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی در راستای توسعه اقتصادی و اشتغال روستاها راستای توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

کد خبر 6093549 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • خلاقیت؛ موتور رشد شهرها
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است