Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@15:11:39 GMT

شنبه متفاوت شهروندان تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۳۷۰۳

شنبه متفاوت شهروندان تهران

خبرگزاری آریا - شهر: آیین کاشت درخت زیتون در بوستان زندگی با حضور مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار شهر، علی اصغر عطایی، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران صبح سه شنبه-26 اسفند- با حضور در جمع خبرنگاران گفت که ایجاد بوستان در فضاهایی مانند بوستان زندگی کار آسانی نیست اما در همین مناطق اکنون این امر قابل مشاهده است که نقاط کور بی دفاع شهری که افراد متجاهر در آنها حضور داشته باشند وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او درباره اقدامات شهرداری برای استقبال از نوروز نیز گفت که با وجود آنکه در ایام آماده سازی شهر برای نوروز با پدیده سرما مواجه شدیم، در چند روز اخیر سرعت کار را چند برابر کرده ایم و شنبه تهران متفاوتی مشاهده خواهید کرد.
او با اشاره به اینکه هر روز اقدامات خدمات شهری در قالب ویدیو کنفرانس با مدیریت شهری مطرح می شود، بیان کرد: جمعیت زیادی در تهران مشغول کار هستند که سنت حسنه نوروز برای مردم برگزار شود و جمعیت زیاد مهمانان شهرستانی که در سال های اخیر تهران را برای سفر انتخاب می کنند لذت ببرند.
او همچنین در مورد آمادگی مدیریت شهری برای بارندگی ها توضیح داد: در گذشته همیشه این ایراد وجود داشت که چرا پسماند خوب جمع آوری نشده و آب گرفتگی وجود دارد و با اینکه حجم پسماند مناطق جنوبی چند برابر است اکنون در بیش از 500 کانال و مسیل دایما لایروبی انجام می شود و هیچ نقطه ای در تهران که آبگرفتگی مانع تردد مردم شود وجود نداشته است.
عطایی گفت: پیمانکاران شهرداری در مناطق 22 گانه دایما مشغول لایروبی هستند و در مناطقی مانند آزادی و یا بزرگراه امام علی که قبلا شاهد آبگرفتگی بودیم هیچ مشکلی وجود نداشته است.
در این مراسم خبرنگاران و مدیران روابط عمومی سازمان های زیر مجموعه معاونت خدمات شهری درخت کاشتند.
خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون خدمات شهری شهرداری خوی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگاراناظهار کرد: در پی بارش شدید باران و سیلابی شدن محور مساکن مهر و نیز آبگرفتگی در آپارتمان‌های زیتون، امکانات و نیروهای مدیریت شهری برای کمک اعزام شدند.

امین اللهوردی زاده افزود: از ساعات اولیه آبگرفتگی، نیروهای آتش نشانی و خدمات شهری در محل حضور داشته و عملیات بازگشایی مسیر را آغاز کردند.

وی با اشاره به دستور شهردار خوی مبنی بر گسیل امکانات و تجهیزات در آپارتمان‌های زیتون، ادامه داد: در پی این اتفاق ماشین آلات سنگین، آتش نشانی، دستگاه تخلیه آب و نیروهای خدماتی با همه توان در محل حضور دارند.

وی اظهار کرد: ساکنان مساکن مهر و آپارتمان‌های زیتون اطمینان داشته باشند که شهرداری تا پاکسازی کامل محوطه، محل را ترک نکرده و اقدامات لازم به جهت رضایتمندی شهروندان صورت خواهد گرفت.

معاون خدمات شهری اضافه کرد: علت وقوع آبگرفتگی نیز توسط کارشناسان بررسی و اقدامات مورد نیاز به جهت جلوگیری از وقوع دوباره چنین اتفاقاتی انجام می‌شود.

همچنین در پی بارش شدید باران در شمال آذربایجان غربی، برخی از معابر شهر شوط دچار آبگرفتگی شد که طبق گزارش‌ها، با تلاش عوامل شهرداری و همچنین کاهش بارندگی ابن مشکل تا حدودی فروکش کرده است.

طبق گزارش هواشناسی، بارش‌های رگباری تا شنبه در آذربایجان غربی ادامه دارد.

کد خبر 6096058

دیگر خبرها

  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • جاری شدن سیلاب در البرز
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر