Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@02:27:41 GMT

دشمن در تلاش برای قطع زنجیره تواصی به حق و صبر است

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۳۸۷۰

دشمن در تلاش برای قطع زنجیره تواصی به حق و صبر است

اکبری با تصریح بر اینکه مردم ایران بارها نشان داده‌اند در شرایط سخت انگیزه و امیدشان برقرار است، گفت: دشمن به دنبال این است زنجیره تواصی به حق و صبری که مردم ایران در قبال یکدیگر دارند را قطع کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص اهداف و مصادیق وارونه نمایی حقیقت به دست دشمن با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز عید مبعث با مسعود اکبری، کارشناس مسائل سیاسی به صورت تلفنی گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود اکبری با اشاره به خدعه دشمن در موضوع جنگ نرم گفت: دشمن در حوزه جنگ نرم دو هدف عمده دارد؛ نخست وارونه نمایی حقایق و دوم قطع زنجیره تواصی به حق و صبر است که روی این دو مسئله بسیار کار می شود.

وی با تصریح بر اینکه مردم ایران بارها نشان داده ‌اند در شرایط سخت انگیزه و امید آن ‌ها برقرار است، اظهار کرد: دشمن به دنبال این است زنجیره تواصی به حق و صبری که مردم ایران در قبال یکدیگر دارند را قطع کند و از بین ببرد، اما موفق نمی شود.

این کارشناس مسائل سیاسی به بحران کرونا اشاره و بیان کرد: دشمن از ابتدای شروع این بحران، سعی می کرد نشان دهد کشورهای سلطه گر در مقابله با این بیماری موفق عمل کرده ‌اند اما کشوری مانند ایران هم از جانب مردم و هم از جانب مقامات کشور ضعیف عمل کرده است.

وی افزود: با گذشت روزها، هفته ها و ماه مشخص شد شرایط کاملاً برعکس است؛ در واقع هم مسئولان و هم مردم در مقابله با کرونا عملکرد خوبی داشته است و در مقایسه با کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا آمار مرگ و میر و افراد مبتلا کمتر است. همچنین در حوزه واکسن نیز ایران تقریباً جزو معدود کشورها در جهان است که توانسته به واکسن دست پیدا کند.

اکبری از تلاش دشمن برای اثرگذاری روی مسائل اقتصادی گفت و عنوان کرد: در حوزه اقتصادی نیز هم بر مسئولین و هم بر مردم وظایفی وجود دارد. توصیه رهبر معظم انقلاب در این حوزه به مردم، مواسات و انجام رزمایش همدلی بوده است که مردم در این زمینه بارها نشان دادند پای کار هستند و همچنان ایستاده اند.

این کارشناس مسائل سیاسی به نقش مسئولین نیز اشاره و اظهار کرد: مردم در زمینه اقتصادی گله مند هستند، هر چند دستگاه های مختلف اجرایی و تقنینی همواره تلاش کرده ‌اند مشکلات و مسائل اقتصادی را حل کنند که خوشبختانه با همدلی مردم خیلی از مسائل با همراهی مردم حل شده است و قطعاً مشکلات باقی مانده نیز حل می شود.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مدظله العالی مقام معظم رهبری رهبری مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی شمال استان سیستان و بلوچستان از ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به همراه چهار پل بزرگ نهراب، شیله، ماشکید و افضل آباد با اعتبار افزون بر ۲۶۸۹ میلیارد تومان در چهار سال اخیر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عطاء الله اکبری در بازدید تعدادی از معتمدین و ریش سفیدان استان سیستان و بلوچستان از پروژه های ساخت بزرگراه در محورهای شمال استان افزود: در سال های اخیر دولت با درکی عمیق از مناطق محروم، توسعه زیر ساخت های راه را در اولویت قرار داده به طوری که توانستیم با حمایت مسوولان استانی با بهره گیری مناسب از این فرصت طلایی و با کارکرد و رویکردی امیدبخش و کارشناسانه هم راستا با خط مشی و اصول راهبردی دولت اقدام به تدوین برنامه ها و تلاش مضاعف برای خروج از محرومیت تاریخی و رفع مشکلات انباشت شده از گذشته در این حوزه نماییم.

اکبری تاکید کرد: در این راستا علاوه بر بهره برداری از پروژه های مذکور در سال جاری عملیات ساخت ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی را آغاز کرده که در تلاش است با هدفگذاری رقم اعتباری بیش از ۲۷۸۲ میلیارد تومان ۸۰ کیلومتر آن را تا پایان سال افتتاح کند.

وی تاکید کرد: همچنین بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری پروژه بزرگراه زابل زاهدان پس از ۱۸ سال با تلاش جهادی دولت مردمی به اتمام می رسد.

اکبری با یادآوری اینکه یکی از افتخارات دولت تقویت زیر ساخت های حمل و نقل در سیستان و بلوچستان بوده است، تصریح کرد: بزرگراه یکی از مسائل مهم و اساسی و به عنوان یکی از ارکان پیشرفت جنوب شرق کشور و زندگی مردم برای جابه جایی مسافر و بار در حوزه داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مسائل جامعه ایران ساختاری است و نیاز به تلاش گسترده برای حل آن است
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!
  • ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود
  • مجلس دوازدهم در پیگیری مسائل اقتصادی یک‌صدا خواهد بود
  • دشمن در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • دشمن در برنامه‌ریزی خود به مردم توجه نداشت
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • معرفی ظرفیت‌های تولیدی وصادراتی سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ معرفی می شود