Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@20:01:56 GMT

محکوميت سياست آل خليفه در تخريب مساجد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۳۸۹۴

محکوميت سياست آل خليفه در تخريب مساجد

خبرگزاری آریا- سیاست رژیم آل خلیفه در تخریب مساجد در همایشی مجازی با حضور علما و اندیشمندان اسلامی بشدت محکوم شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از تلویزیون المنار، سیاست رژیم آل خلیفه درباره تخریب مساجد در همایشی مجازی با حضور علما و اندیشمندان مورد بررسی قرار گرفت.
 همایش مجازی که درباره تخریب مساجد به دست عوامل رژیم آل خلیفه در بحرین برگزار شد، سیاست تخریب مساجد را که این رژیم در پیش گرفته است محکوم کرد و آن را تلاشی در چارچوب تنگ کردن عرصه بر مردم دانست که با حمایت نیرو‌های سپر جزیره و برای به زانو در آوردن مردم بحرین صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زینب عزیر گزارشگر المنار در گزارشی گفت: نقطه سیاه دیگری به کارنامه رژیم بحرین که پر از موارد نقض حقوق بشر است افزوده می‌شود. این رژیم که قبلا سیاست قتل، شکنجه، کوچاندن اجباری شهروندان و سرکوب آزادی‌ها را دنبال می‌کرد، اخیرا به سیاست تخریب مساجد روی آورده است.
بر همین اساس همایشی مجازی تحت عنوان ”جنایت تخریب مساجد در بحرین“ برگزار شد و شرکت کنندگان در آن که از روحانیون دینی، کارشناسان و فعالان سیاسی بودند این مسئله را بررسی کردند.
شیخ ماهر حمود دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت لبنان از شرکت کنندگان در این همایش گفت: تخریب مساجد از جنایات بزرگ و به منزله جلوگیری از روی آوردن مردم به خداوند است.
شیخ محمد خضر رئیس مجمع اسلامی لبنان برای تبلیغ و گفتگو به عنوان دیگر شرکت کننده در همایش گفت: مسئله مسلمانان در بحرین، مسئله‌ای اسلامی و انسانی و منطقی است.
ابراهیم ابراهیم عضو کمیته‌های دموکراتیک فلسطین گفت: در دهمین سالگرد دخالت آشکار عربستان سعودی در بحرین، این دخالت‌ها در سرزمین بحرین را محکوم می‌کنیم. این دخالت به سرکردگی عربستان سعودی و حمایت امارات عربی متحده تحت عنوان نیرو‌های سپر جزیره انجام می‌شود و همچنان ادامه دارد.
ام کلثوم شریف نماینده یمن در سازمان ملل گفت: هدف از این سیاست سازمان یافته، نابود کردن مردم بحرین بخصوص شیعیان است.
شیخ محمد المنسی مسئول امور مساجد در شورای علمایی بحرین گفت: مشکل در مواضع استکباری آمریکا و وجود رژیم صهیونیستی در منطقه و مزدوران آن‌ها در کشور‌های منطقه است.
در ادامه گزارش آمده است: پیش از این نیز مواضع بین المللی زیادی در محکومیت اقدامات رژیم بحرین علیه حقوق بشر اتخاذ شده است که آخرین آن‌ها روز پنج شنبه گذشته در پارلمان اروپا بود که با اکثریت آراء پیش نویس مربوط به محکومیت افزایش احکام اعدام و ادامه شکنجه بازداشت شدگان و مدافعان حقوق بشر را تصویب کرد. در این مصوبه از سلمان بن حمد آل خلیفه نخست وزیر جدید بحرین خواسته شده است از قدرت خود برای پیشبرد کشور به سمت اصلاحات سیاسی و رعایت حقوق بشر و آزادی‌ها استفاده کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محکومیت سیاست تخریب مساجد آل خلیفه حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مرکز در رژیم‌ صهیونیستی هک شد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ تیم حنظله یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید مشروبات الکی در رژیم صهیونسیتی را هک و اطلاعات سرورها را کاملاً تخریب کرد.

همچنین؛ این گروه یکی از شرکت‌های بزرگ ساخت‌وساز مسکن که در حوزه شهرک‌سازی مشغول به فعالیت بود را هک، تخریب کامل و دیتای آن را منتشر کرد.

کد خبر 848993 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • چرا مقاومت بحرین شرکت «تراک‌نت» اسرائیل را هدف قرار داد؟
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟
  • راهپیمایی نمازگزاران همدانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • آیا در دادگاه لاهه عزمی برای محکومیت نتانیاهوی جنگ‌طلب وجود دارد؟
  • تجمع مردم یمن در محکومیت نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه
  • ۲ مرکز در رژیم‌ صهیونیستی هک شد